سلام

من دختری 24 ساله هستم و مجرد ، راستش من با خواهرم خیلی مشکل دارم . مشکل اینه که خواهرم فکر میکنه بجز خودش بقیه هیچ چیز نمیفهمن .

خواهرم پرخاشگر و عصبیه همیشه با مامانم دعواش میشه و سر مامانم داد میزنه یا فحاشی میکنه ... اصلا احترامی برای مادرم قائل نیست . با من هم بارها شده که به تندی صحبت میکنه یا مثلا بهم تیکه میندازه من میدونم خواهرم قلب مهربونی داره ولی واقعا دلیل این رفتارهاش رو نمیفهمم!

اگه توی دعواهامونم جوابش رو بدم میگه چقدر وحشی شدی قبلا اینطوری نبودی در نتیجه در اکثر مواقع مجبورم سکوت کنم چون نمیخوام ناراحتش کنم خیلی زیاد قهر میکنه و زود بهش برمیخوره بخاطر همین ما همیشه در مقابلش مجبوریم سکوت کنیم!

چند روز پیش بهم گفت بیا واسه تولد مامان دوتایی باهم یه گوشی واسش بخریم من قبول کردم دو سه روز گذشت داشتم میگفتم باید واسه مامان یه گوشی بخرم گفت راستی چرا نمیخری پس؟ (من این مدت تمام پولی که داشتمو خرج ارتودنسی دندونام کردم!) گفتم خب من که این مدت همه پولم خرج شده! گفت آهان یادم نبود تو یه ریز داری خودتو درست میکنی!!بعد بهش گفتم خب چیکار کنم؟!گفت هیچی با پوزخند!

ناراحت شدم ولی چیزی نگفتم! نمیدونم واقعا مشکل از منه من زود رنج هستم یا اون واقعا بد حرف میزنه! خواهرم خیلی دوس داره ازدواج کنه ولی متاسفانه چون خودشو خیلی بالا میبینه خواستگاراشو در حد خودش نمیدونه!! البته بعد از چند بار که با مادرم خیلی بد صحبت کرد یا یه کارایی انجام داد که مامانم ناراحت شد و گفت چطور انتظار داره ازدواج کنه وقتی که دل منو اینقدر میشکنه!!

واقعا نمیدونم باید با خواهرم چیکار کنیم میترسم اگه باهاش صحبت کنم ناراحت بشه! دیگه نمیدونم ولی خب من خیلی از حرفاش و رفتاراش دلم میگیره ولی به رو خودم نمیارم! بنظر شما باید چیکار کنم؟! یه مشکل دیگه هم که دارم خواهرم از من بزرگتره و من خیلی احتیاج دارم که ازدواج کنم ولی بخاطر اون مامانم اصلا خواستگارای منو راه نمیده!

یعنی هر کسی که زنگ میزنه خونمون مامانم میگه اول دختر بزرگترم! خودمم خیلی ناراحتم واسش نمیدونم چی درسته چی غلط اگه من ازدواج کنم خواهرم خیلیییی ناراحت میشه واقعا نمیدونم چیکار باید بکنم؟!


مرتبط:

خدا کنه زودتر ازدواج کنم تا بی ادبی های خواهرم رو نبینم

از دیدن خواهرم حالم بد میشه

با خواهرم که دنبال دعوا میگرده چکار کنم ؟

دیگه از دست مامانم و خواهرم خسته شدم!

چه کار کنم خواهرم حرف گوش کن بشه

متاسفانه خواهرم الگو های خوبی رو انتخاب نکرده

خواهرم پدر و مادرم رو به شدت تحت فشار روانی گذاشته

خواهرم میگه نه دانشگاه رو دوست دارم نه رشتمو و نه این دنیا رو...

خواهرم آرزوی بدبختی منو داره

احساس می کنم خواهرم دوباره ارتباط تلفنی مخفیانه داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

با خواهرم کمی اختلاف فکری دارم

مشکل خواهرم چیه چیکار باید بکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)