با سلام خدمت شما عزیزان
 من یه پسر 26 ساله هستم که از طریق مجازی با یه دختر 24 ساله آشنا شدم و آشنایی ما اولش خیلی ساده بود و هیچ علاقه ای در کار نبود حتی چندین بار اکانت تغییر می داد به خاطر مزاحمت و این چیزها برای من مهم نبود اون موقع چون حس خاصی بهش نداشتم تا اینکه یه بار به مدت طولانی ازش خبری نبود و بعد از اون با اکانت جدید بهم پیام داد و گفت بعنوان یک رفیق خیلی دلتنگ من شده بعد از اون وارد رابطه احساسی شدیم جوری بود مستمر با هم چت می کردیم و بهم می گفت همیشه بیادتم و همیشه چک می کنم که بهم پیام دادی یا نه ،از هر نظر دختر خوبی هست هم اخلاق و هم اعتقادات و هم ظاهر .
ولی متأسفانه بعد چند ماه رابطه ما سرد شده به طوری که خیلی تعارفی چت می کنیم و تا من پیامی ندم اون پیام نمی ده و این هم اضاف کنم اخلاقش جوری هست که با همه خوب و مهربونه و تو گروه مختلطی که هستیم از اینکه با پسرهای دیگه گرم می گیره و منو نادیده می گیره دچار حسادت عاشقانه شدم.
قبلا هم بهش گفته بودم من بهت حسودم ها یه موقع نذاری کسی جام رو بگیره اون هم می گفت خیالت تخت ... خلاصه الآن دچار سردرکمی شدم چکار کنم ، تظر شما چیه در مورد ادامه این رابطه؟
1- یه مدت بهش پیام ندم تا ببینم واکنشش چیه؟
2- بازم حسادتم رو بهش نشون بدم؟
 
 

مرتبط :

حسود شدم، دلم نمیخواد کسی از من سرتر باشه

دوستم داره تحریکم می کنه که بهش حسودی کنم

لطفا بگید چیکار کنم حسودی نکنم ؟

 

 

حسادت ها و مسخره کردن های فامیل رو چطور تحمل کنم؟!

زیادی مورد حسادت دیگران قرار میگیرم

جدیدا برادرها و خواهرمم به زندگیم حسادت می کنن

از هر چی حسادت و فضولیه حالم به هم می خوره

به همه در مورد حسادت مشاوره میدادم ولی ظاهرا گرفتارش شدم

با حسادت ها و توهین های فامیل چه کنیم ؟

جواب آدم های پر روی فامیل رو چه جوری بدیم ؟

به دیگران غبطه می خورم اما حسادت نمی کنم

دوستم به من بیشتر از همه حسودی میکنه

تازگی ها خیلی به زندگی دیگران حسودیم میشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)