سلام

من یه دختر 17 ساله هستم که یه بیماری قلبی مادرزادی دارم، بیماری که هیچ علائمی نداشت و من به بدترین نحو ممکن متوجه شدم، طوری که تا ایست قلبی هم پیش رفتم در صورتی که من قبل از اون خیلی آدم فعالی بودم، ورزش می کردم و کلاس های جور وا جور شرکت می کردم.

اما این بیماری هیچ علامتی از خودش نشون نداده بود با اینکه من به طور سنگین فعالیت بدنی داشتم، پدر و مادرم هر دو پزشک بودن و من چکاپ منظمی داشتم اما یک دفعه این بیماری عود کرد و من تا ایست قلبی پیش رفتم و بعد از اون یک ماه تموم بیمارستان بودم.

الان حدود سه ماهی میشه که مرخص شدم و اون مشکل قلبی هم به طور کامل رفع و رجوع شده اما دکتر میگه تا دو سال هیچ گونه فعالیت ورزشی نباید بکنم، چون این مشکل در دوران نوجوانی برگشت پذیره و الان من واقعا افسرده شدم وقتی تو مدرسه دوستام رو می بینم که ورزش میکنن واقعا گریم میگیره، وقتی مامان بابام رو میبینم که چقدر بعد از این جریان شکسته شدن، دلم میخواد بمیرم.

از طرفی هم نمی تونم باهاشون حرف بزنم، حس می کنم از اینکه پزشک بودن و نتونستن بیماری من رو متوجه بشن خودشون رو سرزنش می کنن، از طرفی من تک فرزند هم هستم و همه ی توجه شون به منه، بعد از این اتفاق ها که بیشتر با اینکه به جز فعالیت های بدنی سنگین منع پزشکی دیگه ای ندارم اصلا نمیذارن که خودم تنها برم بیرون، همه ی کلاس های اضافه ی منو کنسل کردن و من واقعا به جز درس خوندن و فیلم دیدن کار دیگه ای نمی تونم بکنم، خیلی احساس تنهایی می کنم و نمی دونم چه جوری باید رفع و رجوعش کنم.


مرتبط:

مزایا و معایب ازدواج تک دختر با تک پسر

تک پسرم هنوز به سن بلوغ نرسیده از کنترل خارج شده

صفحه گفتگوی تک فرزندان خانواده برتر

دیدتون رو نسبت به تک فرزندها تغییر بدید

چرا باید تک فرزند باشم ؟

من یه خواستگاری دارم که تک فرزنده

تک فرزندم، نمی تونم تشخیص بدم راه زندگی درسته یا نه ؟

تک فرزندم، برای رهایی از تنهایی می خوام در خوابگاه زندگی کنم

چند نکته قابل تامل در مورد دختری که ازش خواستگاری کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل تک فرزندان (۱۵ مطلب مشابه) خسته شدم از تنهایی (۲۶ مطلب مشابه)