به نام خدا

سلام به همگی

نویسنده ی پست خانوم محترم، من غول چراغ جادو نیستم، هستم. دیدم یه طرفه نمی شه گفتم از جانب خانوم ها هم بنویسم.

آقای محترم

زندگی واقعی با عکس های اینستاگرام فرق داره

قرار نیست همیشه آرایش کرده باشم

قرار نیست مثل مدل ها لباس بپوشم

قرار نیست از همون اولش شوهرداری بلد باشم خو اینها غریزی که نیست

من مثل دختران توی فیلم ها نیستم که صد قلم آرایش و گریم دارن

اون مانکن هایی که تو رسانه می بینی واقعی نیستن فقط مال یک لحظه هستن

دنیای واقعی شاید به اون خوشگلی نباشه ولی شیرین تره

قراره صورتم جوش بزنه

قراره بعد اینکه بچه دار شدیم وزنم اضافه بشه و هیکلم فرق کنه

قراره یه کم پای چشمام گود بره

قراره موهام سفید بشه

قراره با اون دختر ترگل ورگلی که موقع خواستگاری دیدی فرق کنم

قراره توی دوره ی قاعدگی حساس بشم و دلم بگیره و گریه کنم

قراره کج خلقی کنم حقیقت رو بگم قراره غر هم بزنم! خب آدمه دیگه ممکن الخطاست:)

قراره سر صبح با صورت پف کرده و موهای بهم ریخته از خواب بیدار بشم

قراره بابت اینکه چرا پیراهن آبیتو با شال سفید من انداختی تو لباسشویی باهات جر و بحث کنم! 

قراره حسابی خسته و کوفته باشم به خاطر اینکه تمام مدت روز درگیر بچه‌ها و تمیز کردن خونه بودم

قراره به خاطر همین بی حوصله بشم

قراره غذام ته بگیره! حقیقتش من آشپز رستوران ۵ ستاره نیستم که برات گوشت بز کوهی کباب کنم

ولی بلدم چه جوری با عشق برات غذا بپزم

من یه دخترم

دلم توجه تو رو می خواد 

دلم نوازشت رو می خواد

دلم می خواد نازم رو بکشی

دلم می خواد بهم اعتماد به نفس بدی 

دلم می خواد سبک بگیری و تکیه گاهم باشی

در واقع دلم می خواد که چه عرض کنم نیاز دارم 

من نیاز دارم که بشینم تو بغلت و یه دل سیر درد و دل کنم و فقط بشنوی تا آروم بشم

اگه این کار رو نکنم دیوونه می شم دلم می گیره حالم بد می شه 

اگه تو بهم ساده بگیری و دوستم داشته باشی با همه شرایطت می سازم فرقی نمی کنه مشکل مالی باشه یا چیز دیگه

ازت می خوام صبور باشی

بهم توجه کنی

منو با بقیه دختران مقایسه نکنی چون خردم می کنه

نمیدونی یه دوستت دارمت چه جوری روزم رو میسازه

دلم می خواد منو بپذیری 

اگه نگرانی هایی دارم که از چشمت کوچولوئه 

مسخرم نکنی

به نگرانی هام توجه کنی

دنیای من اینجوریه شاید از چشمت کوچولو به نظر بیاد اما

با وجود توئه که امن می شه پس سبک بگیر

درسته بلد نیستم شوهرداری کنم ولی با عشق سعیم رو می‌کنم که یاد بگیرم

منو تو قرار نیست همیشه عالی باشیم

ولی می تونیم باهم سعی کنیم که واسه هم دیگه بهترین باشیم با خوش اخلاقی کردن با صبور بودن در مقابل همم و مشکلات زندگی

بشین سنگ هات رو با خودت وا بکن

ان شاء الله موفق بشی و از پسش بر بیای


پ ن: 

خانوم ها اگه کم و کسری داشت ببخشید سعی کردم تا جایی که می‌شد از زبون شما بنویسم:)

کسانی که قراره زیر این پست نظر بذارید

چه مرد چه زن

باهم دعوا نکنین

حاشیه هم نرید

جای نصحیت کردن هم دیگه و تیکه انداختن به بقیه

یا سعی بر اینکه همدیگه رو عوض کنین

خودتون رو عوض کنین و با واقعیت زندگی کنار بیاید

ان شاء الله همه تون موفق باشید


پیشنهاد :

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟

من دخترى نازیبا (زشت) هستم

دچار اختلال خود زشت پنداری شدم

کلافه شدم از بس خودم رو با بقیه مقایسه کردم

همش خودم رو با دیگران مقایسه میکنم

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست

از خودم بدم میاد

با این که بقیه میگن خوشگلی، اصلا از چهره م خوشم نمیاد

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

کابوس زندگیم اینه همسر آینده ام به خاطر ظاهرم ازم متنفر بشه

حکمت خلقت آدم های زشت چیه ؟

هیچ کدام از خواستگاران قبلیم به زشتی نامزدم نبودن

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست

احساس میکنم خیلی زشتم ،منو دید اخلاقش عوض شد

همه خوشگلی آدم تو دماغشه مگه نه؟

آقایون مذهبی چقدر به خوشگلی همسر توجه دارن ؟

خدا انگار این دنیا رو ساخته فقط واسه خوشگلا

با این که بقیه میگن خوشگلی، اصلا از چهره م خوشم نمیاد

مگه زندگی فقط مال خوشگلاست ؟

تعریف مرد ها از دختر یا زن خوشگل چیه ؟

همه چی تو زندگی دارم به جز خوشگلی

احساس می کنم دیگران الکی بهم میگن که خوشگلی

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگارن بهتر

دوست دارم همه وجودمو جراحی زیبایی کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)