سلام خانوم محترم
من شما رو نمی‌شناسم و اسمت رو هم نمی دونم ولی می خوام حرف دل خیلی از مردها رو بگم؛
من غول چراغ جادو نیستم
قرار نیست بعد ازدواج آرزو هات رو برآورده کنم.
قرار نیست همه چی آماده کنم از قبیل خونه و ماشین و کلی چیز دیگه که بعد شما تشریف بیاری توی زندگی
قرار نیست چیزهایی که بابات بعد از چهل سال به دست آورده رو من همون اول بدست بیارم
قرار نیست حکم عابر بانک رو داشته باشم
زندگی قرار نیست گل و بلبل باشه
قراره سخت باشه قراره اعصاب خرد کن باشه
زندگی فیلم هندی نیست
شبیه سریال‌های ترکیه‌ای که همه چیز دارن یا سریال‌های صدا و سیما نیست! حتی شبیه عکس‌های اینستاگرام که زیر خروار روتوش پنهان شده و چندین ساعت وقت صرفش شده که دکور عالی باشه هم نیست
قراره پرداخت قبض برق مون عقب بیفته
قراره قرمه سبزیت ته بگیره
قراره من بیام خونه و این قدر خسته باشم که حواسم نباشه موهاتو رنگ کردی
قراره وقتی دوره ات شروع شد حسابی حساس بشی و گریه کنی بهم غر بزنی
قراره سرما بخوری و من ازت نگهداری کنم و برات یه سوپ شل و ول درست کنم
قراره دعوا کنیم
قراره آشتی کنیم
قراره وقتی پیراهنم رو می پوشم ببینم که یک سایز واسه م تنگ‌تر شده
قراره موتور یخچال مون ایراد پیدا کنه
قراره حس خوب مامان و بابا شدن رو تجربه کنیم
قراره کلی قربون صدقت برم و خودت رو واسه م لوس کنی
قراره کلی واسه نگهداری بچه مون بیداری بکشیم
قراره اسباب کشی کنیم بریم خونه جدید (که دست بر قضا اجاره نشین هستیم) و مبل هامون به خاطر خوردن به در و دیوار چرم مصنوعیش پاره بشه
قراره حسابی با هم بگیم و بخندیم و خوش بگذرونیم
قراره بابت اینکه چند تا تار موت سفید شده استرس بگیری و من ازت تعریف کنم که خوشحال شی
قراره بچه هارو بذاریم خونه مامان و بابامون که دو دقیقه واسه خودمون باشیم
قراره صبح با صورت پف کرده و مو های بهم ریخته ببینمت (که این هیچ اشکالی نداره زندگی واقعی همینه) 
قراره آرامشم باشی
قراره تکیه گاهت باشم
این دنیا هم سختی داره هم راحتی هم گریه هم خنده
زندگی پر از مشکلات و چالش هاست و چیزی که باعث می شه بتونیم با توکل بر خدا ازش عبور کنیم صبر و گذشته و اینکه بتونیم باهم ارتباط برقرار کنیم
پس باید خودت رو واسه ش آماده کنی 
قبول کن که زندگی پر از اتفاقاته
به من سخت نگیر
به خودت هم سخت نگیر
قرار نیست همه چی رو از همون اول داشته باشیم
قرار نیست از روز اول قصر و خدم و حشم داشته باشیم
حقیقت اینه که همه ی ما مردم از یه قشریم هممون بدهی داریم مشکل مالی داریم و هزار تا چیز دیگه
سبک بگیر
باور کن با سبک گرفتن کسی نمی میره
اینکه برام به جای حلقه ی طلا یک انگشتر رینگ نقره ساده بگیری باعث نمی شه من بمیرم! یا اصلاً استیل هم گرفتی اشکالی نداره مهم اینه که یادگاری شیرین توئه
همون طور که من می خوام بهت سبک بگیرم دوست دارم تو هم همین جوری باشی
زندگی واقعی همینه
منو تو قراره باهم یه زندگی تشکیل بدیم یکی از پایه هاش تویی
یکی دیگه من
این امپراطوری که با هم می سازیمش
با خودت رو راست باش
از فانتزی بیا بیرون از دنیایی که این رسانه‌ها واست ساختن بیا بیرون، اون ها همه چیز رو بی نقص نشون میدن
زندگی واقعی اینطور نیست! 
می خوام به عنوان یک مرد یک رازی رو بهت بگم
من اگه مجرد باشم و دانشجو، شاید زیاد تلاش نکنم که کار پیدا کنم و از این حرفا
ولی وقتی تو وارد زندگیم بشی حتی اگه شده خودم رو به آب و آتیش میزنم که یک کاری پیدا کنم که واسه ت کادو بخرم که خوشحال شی
زندگی سادست، ساده بگیر، ساده زندگی کن
مامان باباهای ما شاید زندگی ساده ای داشتن ولی دلشون خوش بود فکرشون آسوده بود
بشین با خودت حسابی فکر کن سنگ هات رو با خودت وا بکن
با حقیقت کنار بیا
آن شاء الله از پسش بر بیای

پ ن: 
مخاطب این پست که خودمم هستم که مردم:)
کسانی که قراره زیر این پست نظر بذارید
چه مرد چه زن
باهم دعوا نکنین
حاشیه هم نرید
جای نصحیت کردن هم دیگه و تیکه انداختن به بقیه
یا سعی بر اینکه هم رو عوض کنین
خودتون رو عوض کنین و با واقعیت زندگی کنار بیاید
ان شاء الله همه تون موفق باشید

پیشنهاد:

احساس میکنم برای شوهرم دلنشین نیستم

شوهر چقدر باید به زن محبت کنه ؟

مشکلات مالی برام هیچه اگه شوهرم بهم محبت کنه

چرا کلام شوهرم محبت آمیز نیست ؟

خلاء محبت شوهر با هیچ کلاس رفتن و ورزش کردنی پر نمیشه

چیکار کنم تا شوهرم محبت کلامی رو یاد بگیره ؟

نحوه ارتباط کلامی و محبت بین زن و شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

4 اصل برای افزایش محبت بین زن و شوهر

شوهرم با اخلاقه ولی نمی تونه محبت کنه

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

چگونه شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

 روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)