با سلام

دختر 20 ساله ای هستم که پشت کنکور ریاضی هستم و به رشته و ایندم امید دارم . اما کمکی که ازتون میخوام اینه که من شدیدا نیاز دارم به شغل ، من تو خانواده برتر سرچ کردم اکثرا دوره های فنی حرفه ای واسه پسرا پیشنهاد داده بودید و رشته های پسرونه . من اصلا از رشته ها ،کلاس های  فنی حرفه ای اطلاعاتی ندارم . میخوام ببینم کاری میتونم توی خونه انجام بدم که درآمد زا باشه برام ؟

ببینید؛

من سنم زیاد نیست و متاهل هم نیستم که بگم هر کاری دلم بخواد میتونم بکنم ، مثلا آشپزی و اینا ، کل دارایی منم 1 تومنه !!! ، عقلم به خدا به جایی قد نمیده . دلم میخواد برم کلاس فنی حرفه ای یه کار دخترونه یاد بگیرم یه درآمد کوچولو برای خودم درست کنم . اما واقعا نمیدونم چه رشته ای؟ یعنی هیچ ایده ای ندارما هییچ .

پیشنهاد:

چند سوال در مورد کلاس های سازمان فنی و حرفه ای

برای یاد گرفتن کار، فنی و حرفه ای بهتره یا بازار؟

تصمیم گرفتم یه کار فنی یاد بگیرم، چه پیشنهادی دارید؟

یه جوون کارهای فنی روزمره رو کجا باید یاد بگیره؟

از مدارک فنی و حرفه ای چه استفاده هایی میشه کرد؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اشتغال در خانه (۱۰ مطلب مشابه)