سلام

من یه مشکل خجالت آور دارم که همیشه فکر میکنم اگه پسری از من خوشش بیاد به محض اینکه مشکل منو بفهمه دیگه به من فکر نمیکنه و حتی حالش از من بهم میخوره .

مثلا وقتی کسی از من خوشش بیاد وقتی حس کنم مشکل منو فهمیده دیگه محلش نمیذارم فکر میکنم اون از من بدش اومده من دیگه خودمو کوچیک نکنم و فکر میکنم تو یه جمع که نشستیم اگه یه نفر مشکل منو بفهمه میره به همه دوستان میگه . حتی یکی از دوستان دوران دبیرستان که سال ها با هم دوست بودیم وقتی اینو فهمید دیگه بهم زنگ نزد و تلفنهامو جواب نداد .

حالا مشکل من اینه که همیشه معده ام نفخ میکنه مخصوصا توی دوران پریودی و وقتایی که ناراحتم . دکتر هم رفتم گفته که درمان نداره باید فقط چیزهایی مثل نخود یا روغن و اینجور چیزا نخورم ولی مگه میشه یه مدت رعایت میکردم خیلی لاغر شده بودم آخه من تو حالت عادی هم لاغر هستم.

حالا سوال من اینه که آقایون اگه شما از دختری خوشتون بیاد ( تعریف از خود نباشه من خوش قیافه هستم تا حدودی قیافه شیک و مهربونی دارم ) ولی اون یه همچین مشکلی داشته باشه آیا قیدشو میزنید آخه آقایون همه میگن که دختر زیاده و دنبال یه آدم بی نقص هستند . 

قبلا از یه آقایی خوشم میومد در واقع عاشقش شده بودم هنوز هم وقتی یادش میوفتم دلم میخواد دوباره ببینمش و حتی الان دارم گریه میکنم و اون هم گفت از من خوشش میاد ولی به خاطر این موضوع ردش کردم  . من سنم کم نیست ۲۷ سالم هست اگه بخوام ازدواج کنم دیگه نباید هیچ موردی را الکی از دست بدم .


مرتبط با مشکلات معده:

تجربیات شما در مورد ورم معده یا رفلاکس

تجربیات شما در مورد ورم معده و روده و کولیت روده بزرگ

تجربیات شما در مورد تنفس بد بو به خاطر میکروب معده

تجربیات شما در مورد درمان درد معده ناشی از استرس


مرتبط رد کردن محترمانه خواستگار:

آیا دختر مورد علاقه م، مؤدبانه ردم کرده؟

دختران گرامی، لطفا موقع جواب "نه" دادن به پسر، ادب رو رعایت کنید!

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا آقایون علت جواب نه رو نمی پرسند؟

ممکنه الان از جواب ردی که بهم داده پشیمون شده باشه ؟

تا از کسی جواب قطعی رد نشنیدیم یه خواستگاری دیگه بریم یا نه ؟

چطور به پسری که خیلی دوستم داره جواب رد بدم ؟

چطور میشه فهمید جواب رد قطعیه یا ناز کردنه؟

وقتی یک پسر خواستگاری میکنه چه جوابی بدیم؟

رفتم خواستگاری، نه جواب مثبت دادن نه منفی

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید

دختر مورد علاقم جواب درستی نمیده

چطوری ردشون کنم که آسیب کمتری ببینند ؟

چطوری بهش بگم از ظاهرت خوشم نیومده که ناراحت نشه ؟

به امید ازدواج با دوست پسرم خواستگارهای ایده آلم رو رد می کنم

نه میتونم جواب منفی بدم نه مثبت

به خاطر خواست پدرم ، خواستگار دلخواهم رو رد کردم ولی ...

چرا بعد از رد کردن خواستگار پشیمون میشم ؟

احساس میکنم فقط به خاطر شغلم به خواستگاریم اومده

یکی رو دوست دارم ولی داره برام خواستگار میاد

الان متوجه شدم به پسری که قول ازدواج دادم علاقه ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)