سلام دوستان

دوستان؛ من دختری ۱۸ ساله هستم که امسال ۲ بار معده م به طرز شدیدی درد میگیره و میسوزه، هر وقت استرس داشته باشم و یا مشغله ذهنی داشته باشم این جور میشم.

مثلا دفعه قبل؛ 

از حرف یکی از دوستان به شدت ناراحت شدم که فرداش خیلی گریه کردم ( اون خانم پشت سرم حرف زده بود و منو مسخره کرده بود) ولی دیگه از اون روز تا حالا حرف دیگران از هیچ نظری واسم ارزش نداره ( البته غیراز افرادی که میدونم قابل اعتماد هستند و خیرخواهم هستند مثل مامانم).

دیروزم داشتم به این فکر میکردم که امتحان آیین نامه اصلی و امتحان شهریم ، با امتحان میان ترم هام همزمان شده و این هفته ( این هفته که داره میاد ) را فرصت دارم امتحان میان ترم هام رو بخونم ولی ۳، ۴ روزش فقط واسه خواندن سوالات آیین نامه که ۴۱ آزمون 30 تسته هستش؛صرف میشه.

نصفه روز این هفته هم کلاس آخرین کلاس آموزشیم مونده که تموم بشه. تازه اون هفته هم ۳ امتحان میان ترم پشت سر هم دارم که حجم شون خیلی زیاده.

البته تا اون جایی که تونستم با برنامه ریزی خوندم ولی خب وقت میخوام. داشتم به این ها فکر میکردم که استرس تموم بدنم رو گرفت و فقط اینا تو سرم رژه میرفتند و منم همین طور که هنذفری تو گوشم بود و داشتم اهنگ گوش میدادم، یه دفعه معده م گرفت و شبش هم حالت تهوع بهم دست داد ( گلاب به روتون)؛ تازه خیلی عذر میخوام عادت ماهانه شده بودم که تازه بیشتر دلم درد میگرفت.

راهکار بدین چی کار کنم؟ امروز دکتر رفتم سرم و آمپول بهم داد و زدم. و حالم خیلی بهتر شده؛ دیگه نمیخوام اینجور بشم.

خسته شدم از دیشب ساعت ۹ و نیم تا صبح ساعت ۱۰ دلم هنوز به طرز شدیدی درد گرفته بود و تو شبم ۳ بار از خواب بیدار شدم (حالم بد میشد).

چی کار کنم دیگه این جوری نشم؟ دردش خیلی بده (قابل وصف نیست).


مرتبط با مشکلات معده:

تجربیات شما در مورد ورم معده یا رفلاکس

مشکل نفخ معده م، باعث شده که خواستگارام رو رد کنم

تجربیات شما در مورد ورم معده و روده و کولیت روده بزرگ

تجربیات شما در مورد تنفس بد بو به خاطر میکروب معده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)