سلام.

من الان خیلی ناراحتم.امشب شب قدره ولی من پریودم! شب قدر قبلی پریود شدم!

شب 21 دلم با امام علی خیلی نبود. چون همش یادم میومد امام علی گفته خانم ها به خاطر مساله پریود ایمانشون ناقصه! دلم گرفته بود! همش فکر کردم این جوری که هستم خدا منو کمتر دوست داره! همش می گفتم ای کاش پاک بودم تا  از خدا بهتر حاجت هام را می خواستم!

دعاهام را کردم ولی امام علی چه جوری بهم نگاه می کرده؟

الان خیلی دلم شکسته! امشب می گن امام زمان سرنوشتمون را امضا می کنه ولی من پریودم. دید امام زمان چه جوریه؟

یعنی اگر پاک بودم بهتر بود؟ یعنی  این شب ها هدر شد؟

چرا خدا به خانوما گفته تو این موقع باهاش حرف نزنیم و نماز نخونیم؟ چرا نمی ذاره مسجد بریم؟

تازه ثواب قرآن خوندن هم کم میشه. پس خدا این موقع ها کمتر ما را دوست داره یا ارزشمون براش کم میشه؟

ای کاش پریود نبود.

این عادلانه نیست.



لکه بینی بعد از پریود روزه را باطل میکند ؟

برای جلوگیری از پریود قرص خوردم ولی ...

استفاده از قرص جلوگیری برای پریود نشدن در ماه رمضان



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)