سلام دوستان

راستش سوال من راجع به پسر یک ساله ی منه خیلی کنجکاوه ماشاء لله شیطووووون ولی کم کم داره این شیطونیاش از الان کار دستمون میده .

یه اخلاقی پیدا کرده جدیدا همه چیز و پرت میکنه از اسباب بازیاش گرفته تا لیوان ظروف من خیلی از جاهازمو تا الان شکونده یه لیوان از دستش جرات نمیکنم بیارم سر سفره تا غافل میشی ازش برش میداره و پرتش میکنه و میشکوندش یه بارم باباش خواب بود من سعی میکنم چیزی رو زمین نذارم برای پرت کردنش ولی خب گاهی وقتا یه چیزایی رو فراموش میکنم مثلا چند وقته پیش کنترل رو برداشتو زد تو صورت باباش که خواب بود لبش خون اومد .

میشه تجربه هاتونو بهم بگید چجوری این عادت بدو از سرش دور کنم قبلا از همه ی دوستان سپاسگذارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه)