بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و خدا قوت
یه سوالی همیشه ذهن منو به خودش مشغول کرده. اینکه میگن باید با سیاست باشی تا شوهرت همیشه عاشقت بمونه رو نمیفهمم.

من یه دختر خیلی خیلی احساسی هستم اما درمورد مسئله ازدواج سعی کردم اول بشناسمش خوب بعد اجازه ورود احساس رو بدم که این میمونه برای بعد محرمیت. راستش این وسط من با یکی از خواستگارهام که  کاملا سنتی بودن و مادرشون بنده رو دیدن همه حرفا رو زدیم و آشنایی ها تموم شده.مونده بله برون و ... .

اما من میترسم، میترسم چون بهشون خیلی علاقمند شدم. میترسم که دوست داشتن من خیلیی زیادتر از اون باشه و توقع من از اینکه اونم منو دوس داشته باشه جواب داده نشه! میبینم که خواهرم با اینکه بعضی وقتا با شوهرش سرسنگینه اما چقدررر شوهرش دوسش داره و به خواهرم احترام میذاره!

واقعا دوسش داره و ظاهر سازی نیست. اگر به این میگن سیاست من ندارم و نمیخوامم اینجور باشم چون اصلا دلم نمیاد با کسی سرسنگین باشم اما دوسم ندارم رفتارم جوری باشه که بعدا همسرم بگه تو دیگه خیلی داری شوریشو زیاد میکنی یعنی خیلی دوسم داری و وابسته ای! میترسم اون پر توقع و ببخشید جسور و پر رو بشه!

آقایون بگن:

آیا اگر همسرتون خیلی شما رو دوس داشته باشه و بیشتر از شما به احساساتش خوب جواب میدین یا فکرای دیگه میکنین؟


مطالب مرتبط :

همه میگن سیاست نداری، اگه داشتی شوهرتو تربیت میکردی

احساس میکنم بعضی ها یکم سیاست بازی در ابراز علاقه میکنن


بیشتر بخوانید ...

همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم

راه های وابسته کردن شوهر رو می خوام یاد بگیرم


مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

می خوام حس مردانگی رو در شوهرم زنده کنم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟

شوهرم توجه چندانی به ناز و عشوه های من نمیکنه

چگونه لطافت زنانه داشته باشیم؟

ناز کردن بلدم ولی نمی دونم کجا و کی؟

نامزدم میگه بلد نیستی برام ناز و عشوه بیای

چطوری باشم که شوهرم سمت کسی کشیده نشه؟

زن باید به نسبت مرد چقدر در روابط جنسی پیش قدم بشه؟

چه کار کنم که برای شوهرم تنوع داشته باشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)