سلام
من تو دوران نامزدی ام بنا به شرایطی دیر دیر نامزدمو می‌بینم همسرم توی صحبتاش گفت :« زن باید ناز کنه منم حتما نازشو می‌خرم مردا از زن مطیع خوششون میاد کسی که بگه بله چشم نه اینکه خودسر باشه نه ولی محبت زیادی به مذاق مردا خوش نمیاد .» حالا اگه ازش بپرسم مگه من کدوم رفتارا رو داشتم بهم میگه کلی گفتم و دقیق توضیح نمی‌ده برای همین دست به دامن شما عزیزان شدم.
من یه زنم و ناز کردن بلدم ولی نمی‌دونم کجا و چه زمانی وقت ناز کردنه   ؟ تا چه حد ناز کنم ؟ مثلا یکی از موارد ناز کردن تو مسایل جنسی ولی نمی‌دونم چجوری هر چند رابطه خب من تا الان فک میکردم چون دیر به دیر همو می‌بینیم حالا من تو رابطه بیام ناز کنم کلافه میشه میگه حالا بعد چند ماه اومدیم توهم ناز می‌کنی .
یا مطیع بودن زن: تو چه مواردی میشه مطیع نبود من بازم تا الان تصورم این بود که زن باید مطیع باشه ،توچه کارایی اجازه ی سرکشی دارم؟

و اینکه محبت زیادی خب من خیلی کم بهش زنگ می‌زنم یا اینکه من شروع کننده باشم خیلی کمه ولی خب وقتی هم پیام میدم بازم به طور متوسطی بهش محبت می‌کنم یعنی در حد عزیزم و قربونت بشم البته چند بار بهش گلایه کردم از اینکه کم بهم محبت می‌کنه ( این کار بده؟  نکنم؟  شما مردا بگین آخه وقتی بهش گلایه کردم گفتم ناز می‌کنی و من نازتوهم می‌خرم عزیزم ولی بعد میگه الکی حساس شدی ).
شوهرم آدم احساسی نیست دوست داشتنش تو رفتاره شاید همین انتظار رو هم از من داره که منم مثل اون باشم خب ما که دور هستیم اگه من محبت هم بهش نکنم که این رابطه تازمانی که بهم برسیم کلا کم رنگ میشه .؟
و اینکه شوهرم از زنای مستقل و  کسایی که تو زمان زندگی می‌کنند نه غصه ی دیروز و دارن نه نگرانی فردا رو خوشش میاد ولی خب از طرف دیگه ای میگن مردا باید احساس برتری کند نسبت به زنان یعنی یه حس حمایت کننده ای داشته باشند من  کجاها بهش تکیه کنم کجاها نکنم؟
مثلاً چه جاهایی حقی رو از آن خودم بدونم تو زندگی و پافشاری کنم روش مثلاً شوهرم نمی‌ذاره من شهر دیگه ای درس بخونم و من قبول کردم جزو مطیع بودن  حساب میشه؟
من واقعا گیج شدم لطفاً کمکم کنید چون من مطالعه زیاد کردم می‌دونم تئوری قضیه رو ولی رفتاری نمی‌دونم کی وقتشه کی نیست ؟ رفتم تو پیجای قبلی ولی اونجا هم تئوری قضیه رو گفتن من همه‌ی اونا رو از حفظم فقط رفتارا نمی‌دونم چیکار کنم دقیق بهم بگین مثلاً چیکار کنم تا بفهمم دقیق دقیق.
ممنون


مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

می خوام حس مردانگی رو در شوهرم زنده کنم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟

شوهرم توجه چندانی به ناز و عشوه های من نمیکنه

چگونه لطافت زنانه داشته باشیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)