سلام
توی خیلی از سایتها و بعضی از پستهای این سایت خوندم که به خانوما میگن برای شوهرت ناز کن عشوه بیا فلان مدل لباس بپوش حرکات قر و فر و ...

منم خیلی سعی میکنم از این کارا بکنم برای همسرم, من 26 سالمه و همسرم سی سالشه. چهار ساله ازدواج کردیم و یه بچه داریم. قبلا زیاد ناز و عشوه بلد نبودم چون از یه خانواده مذهبی هستم یاد گرفته بودم همیشه خشک و جدی باشم و با نامحرم بگو بخند نکنم و در حد لزوم صحبت کنم, حتی اوایل عقدمون همسرم خیلی بهم میگفت که تو سرد و بی احساسی باهام درد دل نمیکنی حرفاتو نمیزنی رودربایستی داری و ....
الانم که اینکارا رو خوب یاد گرفتم میبینم موقعیت اجراش محدوده و خود همسرم توجه چندانی به این مسایل نمیکنه, احساس میکنم این ناز و اداها یا لباسای محرک تاثیر خاصی روش نمیذاره .

با اینکه گرم مزاجه و با محبت, اما خیلی کم پیش میاد از لباس یا آرایشم تعریف کنه  حتی از چهره و اندامم هم حرفی نمیزنه, با اینکه همه متفق القول بهم میگن خوشگلی و هیچ ایرادی نداری.

خدا شاهده دوس ندارم از خودم تعریف کنم یا به خودم مغرور نیستم تازه خجالتم میکشم اگر کسی ازم تعریف کنه ...

سعی میکنم هر روز دوش بگیرم همیشه مرتب و شیک باشم و خلاصه هر کاری تونستم تا حالا برای جلب توجه همسرم انجام دادم, همیشه بیشترین پولم صرف لباس زیرای جذاب و لباس خواب و این چیزا میشه, برخلاف خیلی از خانوما که فقط برای عروسی رفتن پول لباس و آرایش میدن من اتفاقا برای عروسیا اصلا آرایشگاه نمیرم, بیرون از خونه ارایش نمیکنم چادری ام, همیشه با حجاب کامل و لباسای آزاد و بلند بیرون یا مهمونی میرم, اما همسرم ابراز احساساتش خیلی ضعیفه اصلا انگار خجالت میکشه که مثلا بگه چقدر ناز شدی یا چه لباس قشنگی یا هر چیزی مبنی بر تعریف و تمجید که بگه من تو رو میبینم از کارت خوشم اومد یا حتی برعکس بدم اومده تغییرش بده دفه بعد این جوری نباش .

خودشم ادم خیلی معتقد و پاکیه, همیشه نماز اول وقت و همه اعمالش بجاست, اهل فیلم پورنو عکس و فلانم نیست, البته کلا فیلم خیلی دوست داره قبل عقدمونم فیلمای خوب ینی اونای یکه ارزش دیدن داره رو زیاد دیده کاری به قبلش ندارم اما از وقتی چند بار باهاش صحبت کردم گفتم این فیلما درسته بهترین فیلمای دنیا هستن اما اکثرشون صحنه دارن یا لااقل زنها با لباسای بدن نما توش هستن خلاااصه کلا دور فیلمای خارجی رو خط کشید و البته اینم از لطف خدا بود و همیشه شکر میکنم .
از نظر رابطه ی جنسی هم شکر خدا همه چی خوبه فقط من با قبلش مشکل دارم به خودشم چند بار از طرق مختلف مثل اسمس و نامه و صحبت غیرمستقیم و مستقیم و ... گفتم که بدونه , من خوشم نمیاد هییییچ واکنشی نشون نده تااااا دقیقا وقتی که بریم تو رختخواب, بعدش تازه میاد بغلم میکنه اونم به حالتی که مثلا من فک نکنم بخاطر نیاز جنسیشه که اگه خودم تمایلی نداشتم مجبور نشم.

بعد دیگه یه کم ناز و نوازش و بوس اونم اصولا با بیحالی, چون دیگه خسته س و نمیخوادم ریسک کنه بگه من تحریک شدم یا نیاز دارم بهت, حالا یا بخاطر اینکه من از رو اجبار قبول نکنم یا اینکه میترسه ردش کنم, بهشم یه بار گفتم دلم میخواد مستقیم بگی گاهیم غیر مستقیم بگی که منم خودمو آماده کنم, تازه شاید زودتر تحریک بشم و تو راحتتری .

بهم گفت اگه گفتی نه چی یا اگه زودتر نشد برعکس دیرتر شد چی, از این مدل شروع کردنش خوشم نمیاد, یعنی دیگه خیلی تکراری شده, انگار مث دوران عقدیم همش کسی پیشمونه که نمیتونه بهم یه نگاه عاشقانه کنه لااقل حرفم که هیچی, از همه چی حرف میزنه الا من...

خیلی کم میگه دوسم داره, کلا فک میکنه همون کارایی که برای دل من میکنه کافیه و همینکه بعد هر بار تیپ زدن و اینکارای من شبش رابطه داشته باشیم یعنی بهترین کارو کرده .
گاهی اوقات میگم دیگه لباس خاصی نمیپوشم ارایش نمیکنم محبتمم بهش کمتر میکنم, که تفاوتشو ببینه, ببینه وقتی از در میاد میرم استقبالش باهاش روبوسی میکنم با وقتی که نرم یا مثلا مث خودش بیحال باشم چقدر فرق داره, هر وقت میاد خونه اکثر اوقات که پسرمم میدوه دنبالم تا دم در میاد و باباشم تا اونو میبینه کیفشو میده دست من و بچه رو بغل میکنه دیگه حتی دست نمیده بهم, منم میگم تا کی هی خودمو لوس کنم یا بچسبونم بهش, اینا که زوری نمیشه, اگه بلد نبوده تا الان باید یاد گرفته باشه
بنظرتون چیکار کنم


مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

می خوام حس مردانگی رو در شوهرم زنده کنم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)