سلام

نمیدونم چیکار کنم شوهرم اصلا به حرفم گوش نمیده . سیاست زنونه بلد نیستم که جذبش کنم به سمت خودم...

اگه پیش خونواده اش باشه ، من زنگ نزنم اون اصلا عین خیالش هم نمیشه که یه زنگی بزنه حالمو بپرسه حالا نامزدم وضعم اینه...

از کم دوست داشته شدن بدم میاد. شوهرم مدام گیر میده که به این خواهرم زنگ نزدی حالشو بپرسی به اون یکی زنگ نزدی به مامانم زنگ نزدی و چرا رفتنی خونه شون نیومدی بدرقه شون کنی .... مشکلم اینه که من احترامی ندیدم از شوهر و خونواده اش ولی انتظار احترام دارن ازم .

خسته شدم ... هر روز به خاطر حرف یکی از خواهراش باید جر و بحث کنیم . سیاست و ترفند زنانه میخوام یاد بگیرم که بتونم از پس مشاجره ها و جر و بحث ها بربیام .

همه میگن سیاست نداری اگه داشتی شوهرتو تربیت میکردی میگن مرد مثه بچه میمونه ی بار دست مامانش تربیت میشه ی بار هم دست زنش... من ولی هیچ اثری نتونستم رو شوهرم بذارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)