با سلام

من 29 سال دارم. ماجرا از اونجا شروع شد که من سال 88 در دوران دانشجوییم برای ابراز علاقه ام به یکی از همکلاسی هام که اهل ارتباط با نامحرم نبود، یکی دیگه از خانم های هم کلاسیم رو که دوست صمیمی ایشان بود واسطه کرد.

این ماجرا تا سال 91 ادامه داشت و در هر حال سرنگرفت و دوست ایشون از تمام مراحل ماجرا با خبر بود. بعد از اون من با همون دوست ایشون آشنا شدم و هنوز هم برای هم پیام تبریک و تسلیت به مناسبتهای مختلف ارسال میکنیم و تا حالا هم پیرامون مسائل درسی و کاری چند بار باهم تلفنی صحبت داشتیم و اینم لازم به ذکره که من در تمام اون تماس ها که البته به دو سه سال پیش بر میگردن به ایشان میگفتم که مثل خواهر هستن.

حالا قصد ازدواج دارم و احساس میکنم ایشون گزینه ی خوبی هستن برام.خواهش میکنم جواب بدین:

1- اصلاً به نظر شما این کاری درستیه؟ یعنی این که من اون مثل خواهر خطاب کردم و از ماجرای علاقه ام به یکی دیگه خبر داره ،الان بخوام برم خواستگاریش؟

2- آقایون اگه جای من باشن چی کار میکنن؟

3- فرضاً من اگه این کارو بکنم، خانم ها اگه جای ایشون باشن چی کار میکنن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)