سلام به همگی

امروز اومدم هم باهاتون درد و دل کنم هم اینکه برای مشکلم از نظرات شما جویا بشم .

من یه دختر خانم به شدت خونگرم و برونگرا هستم و اعتماد به نفس نسبتا بالایی دارم آی کیوم بالاست اما ایی کیوم EQ پایینه . اینا رو گفتم که یه کم با ویژگی هام اشنا بشید.

اما مشکل من اینه که زیاد اظهار نظر میکنم انصافا اظهار نظرهایی هم که میکنم عاقلانه و هوشمندانه است - میدونید این خصلت ادمای برونگرا هست که دلسوز بقیه هستن و راهکارهاییو رو هم به بقیه ارائه میدن .

اضافه کنم همه ی اعضای خونوادم خونگرم و برونگرا هستن . یه مثال چن وقت پیش یه نفر گله میکرد که بچم قدر پولشو نمیدونه بچش 7 سالشه و همه ی پولشو خرج های الکی میکنه . منم چون از دوستای متاهلم دیده بودم که اونا واسه بچه هاشون قلک های خوشگل میخرن و ... و اتفاقا بچه هاشونم همسن این بودن بهش این "نظر " رو دادم اما اون شخص با یه وضعیت زشت سرشو برگردوند ! و محل حرفم هم نذاشت .

من توقع اینو ندارم که مردم حتما نظرات منو اعمال کنن - چون اعتماد به نفس بالایی دارم و فضول نیستم - اما این توقع رو داشتم من که احترام اون طرف رو میذارم اونم یه احترام میذاشت و به حرفام گوش میکرد .

خلاصه اینو بگم میخوام دیگه اظهار نظر نکنم . پیشنهاد ندم اخه خیلیا که با فرهنگ و خوش فکر نیستن و اگه اظهار نظر بهشون بکنی فکر میکنن قصد فضولی داری در حالییکه نمیدونن من قصدم خیر خواهیه .

مشکل بعدیم من حرفاییو میزنم که نفعم نیست !

یعنی نسنجیده حرف میزنم . البته یه وقتایی هم فکر میکنما بعد حرف میزنم اما بازم میبینم حرفیو که زدم دچار دردسر شدم ! ... یعنی همیشه بهترین حرف رو نمیزنم .

حالا خواننده های عزیز به نظرتون من چه کاری بکنم و یا چه حرفی  رو به خودم بزنم و خودمو قانع کنم و چه کتابایی رو بخونم که دیگه 1 اظهار نظر نکنم 2 حرفیو بزنم که بهترین راه حل باشه و زیاد دچار دردسر نشم.

اگه خاطره ایی هم از خودتون دارید تو بخش نظرات بذارید ممنون میشم.

اضافه کنم من از اینکه برونگرا هستم ناراحت نیستم و خوشحالم هستم اما از اینکه نمیتونم این موهبت الهی رو به نحو احسن مدیریت کنم ناراحتم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)