سلام عرض میکنم خدمت دوستان

یک مشکلی واسم پیش اومده که خیلی داره با روانم بازی میکنه

از وقتی که تصمیم گرفتم برم حوزه علمیه ، فشار های زیادی بهم تحمیل شده

از طرف خانواده خواهرم مخالفه ، از طرف دوستام همه

چند روز دیگه هم ثبت نام میکنم و میرم حوزه

تصمیم خودم رو گرفتم و حرف هیچکدوم از بنده های خدا هم واسم مهم نیست

ولی فشار هایی که علیه بنده هست داره دیوونم میکنه

با دوستام میخوام برم بیرون همش حاج آقا اینطور حاج آقا اونطور که خیلی مضحکه

ولی شاید بخاطره جنبه پایین من ، این چیز ها برام قابل تحمل نیست

میخواستم بدونم چیکار کنم که این فشار ها کم بشن؟!!!

ممنون

پ.ن:بنده 15 سالمه :-)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)