سلام به همه دوستان ...

من دو تا سوال دارم و پیشاپیش از همه شما بابت جواباتون تشکر میکنم:)

اول اینکه میخوام بدونم تا به حال برای شما پیش اومده که یه خوابی ببینین و اون خواب دقیقا اتفاق بیفته؟!!!! شاید خیلی عجیب باشه ولی من تابحال بارها اینجوری شدم!! مثلا یک بار خواب دیدم رفتم خونه پدربزرگم بعد سر سفره نشستیم و دقیقا ۷ نفریم بعد مادرم کنارم نشسته پدربزرگ و مادربزرگم روبروی ما نشستن خواهر و دو تا از دایی هام هم یه طرف!!!!

بعدش یکی از دایی هام یه حرفی در مورد یه نفر زد و از یه خاطره ای یاد کرد و بعد خواهرم در جوابش یه حرف خنده دارتری زد و همه زدن زیر خنده!!!!!! بعد از مدتها دقیقا همین جریان به صورت واقعی اتفاق افتاد!!!! شاید باورش سخت باشه ولی واقعا اتفاق افتاد!!

یعنی ما رفتیم اونجا، سر سفره نشستیم،جاهامون دقیقا همون جایی بود که تو خواب دیده بودم حرفایی هم که رد و بدل شد تا چند لحظه همونی بود که تو خواب دیده بودم!!!

اولش اصلا یادمم نمیومد ولی بعد اینکه داییم اون حرفو زد و خواهرم دقیقا همونطوری که تو خواب دیده بودم جوابشو داد یک لحظه شوکه شدم و خیلی برام آشنا میومد! ولی پیش خودم فکر میکردم توهم زدم!!! تا اینکه چند روز پیش با یکی از دوستام تو دانشگاه بودم که بهم گفت بریم فلان جا داشتیم میرفتیم که یکی از دوستاش که ماشینش پژو بود کنارمون ایستاد و شروع کردیم به حال و احوال پرسی...بعد گفت سوار شین برسونمتون) دقیقا تا اینجا رو تو خواب قبلا دیده بودم!!! این شد که باورم شد توهم نمیزدم!!!

و سوال دومم اینه که درسته که میگن آدم وقتی خوابه روح از بدنش جدا میشه؟ بعضی ها هم میگن اونی که تو خواب میبینی روح ادمه!!!!

مزاحم و دوستدار همیشگی شما احسان۲۲ !


پرکاربردترین پست های خانواده برتر :

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه؟

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم؟

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چگونه آراسته تر و خوش تیپ تر به نظر برسیم؟

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم

چی میشه که بعد از یه مدت عشق کمرنگ میشه و بعد از بین میره؟

انواع برخورد با غریزه ی جنسی در دوران مجردی

من زنم، مردهای هیز و خانم های بدحجاب رو حلال نمی کنم

چکار کنیم که ظاهر همسرمان را با دیگران مقایسه نکنیم؟

مجردها، به جای سرکوب میل جنسی، آن را مدیریت کنید

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه؟

متن سخنرانی های سمینار ازدواج موفق دکتر فرهنگ


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)