یا حق


با سلام خدمت همه دوستان

متن زیر انتقادی هست از وبلاگ شما و ما ، ان شاءالله که مورد توجه قرار بگیره
 .

1. اولین و بزرگترین تناقضی که در وبلاگ شما مشاهده میشه عنوان وبلاگ و کنکوری های 95 هست. آیا برای کنکوری های عزیز جایی برای تبادل اطلاعات نیست مگر این وبلاگ که به مباحث اعتقادی و زناشویی می پردازه؟ 
اون هم با توجه به خاصیت اعتیاد آور وبلاگ شما، که موضوعات زنده هستن و باعث کشش فرد به سمت حداقل 1 بار در روز چک کردن موضوعات میشه.


2. آیا بهتر نیست در تأیید کردن سوألات و نظرات دقت بیشتری کنید و یا گاهی ویرایش های لازم رو انجام بدید بعد در معرض نمایش قرار بدید؟ 
برای این حرف چند تا مثال می زنم:


سوالی که راجع به خورده شدن شیر همسر توسط شوهر پرسیده شده بود و متأسفانه هنوز در قسمت سوالات پربازدید به خاطر ماهیتش قرار داره.

همین الان سری بزنید و نظرات رو نگاه کنید، چند درصد از نظرات پاسخ به اون سوأل هستند؟ چه دلیلی داشت نظراتی مانند"نوش جوووونش" که شرمم میشه از گفتنش تأیید بشن؟ 
یا با عرض پوزش نظری به این صورت که در پاسخ به پرده بکارت سوال شده بود: " من فرق جایی که دستشویی می کنم با جای مورد نظر رو نمی دونم".



اصلأ کاری به نظراتی که از لحاظ عقلانی و شرعی و عرفی پاسخ درستی به سوألات نیستن ندارم هرچند اون هم جای بحث داره، الان صحبتم راجع به نظراتی هست که بدون رعایت هیچ گونه شرم و حیایی گفته می شن، و متأسفانه تأیید.


3. سوألاتی که مطرح میشن بعضی هاشون درعین حالی که تکراری هستن اما جنبه درد دل دارند، که خلاف عده ای از دوستان که مخالفت می کنن اما به نظر من باعث تسلی شخص سوال کننده باشه ( این انتقاد نبود ).


دسته ای دیگه از سوالات هستند که حالت نظرسنجی دارن بر فرض خانمی نظر آقایون رو راجع به نوع هدیه ای که دوست دارن دریافت کنن میپرسه، و طبق نظرات برای همسرش خرید کنه ( این هم انتقادی نبود ) اما خیلی از این سوالات نظرسنجی یا سوالات دیگه قبول کنید که با یه جست و جوی ساده قابل پاسخ گویی هستن.

سوالاتی از قبیل نوع پرده بکارت یا از این قبیل که بیشتر جنبه کنجکاوی دارن و بیشتر از طرف افراد تازه به سن بلوغ رسیده مطرح میشن.


اما خواهش می کنم کمک کنید تا حیای فضای وبلاگ بیشتر حفظ بشه، و به این حرف عامیانه و ناشیانه که اینجا دنیای مجازی هست و کی به کیه بسنده نکنیم.



با تشکر، تربچه.


 یا علی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)