سلام

سنم ۲۴ سالمه و دانشجو هستم‌ ظاهری معمولی چهره خوب از نظر همه خانواده متدین و دختری بودم همیشه پاک و نجیب که تعریف کردنی نیست وظیفه خودم میدونم .

سوالی داشتم از همه دوستان علی الخصوص دختران . میخواستم بپرسم اول اینکه بازی با احساس را چه میدونید ؟ پسری که قول ازدواج میده بعد پشیمون میشه به نظرتون بازی با احساس کرده ؟

از نظر من بازی کرده و نمیبخشم ، سوال دیگرم اینکه ، نظرتون در مورد پسرانی که با احساسات یک دختر بازی میکنن چیست ؟ خصوصا دختر پاک و نجیب ، من به نوبه خود هرگز نمیبخشم ، پسرانی که واسه خواستکاری میرن و یه مدتی صحبت میکنن که به نتیجه برسن یا اینکه از اول بگن شاید به ازدواج منجر نشه .

یا اینکه اگه دختری رو وابسته میکنن پشت پا نزنن به همه چیز و وابستش کنن بعد برن خدا ازشون نگذره ، بخدا دنیا خیلی کوچیکه جواب هر کاری در این دنیا جدا از آخرت باید بدین دل شکودن تقاص داره،

ممنون از پاسخگویی دوستان 

بازی با احساس دختر:

تجربه من از بازی با احساس یه دختر

نگرانم با احساسات دختر داییم بازی کرده باشم

احساسم به بازی گرفته شد و من نمیتونم خودم رو ببخشم

با قلب و احساس کسی بازی نکنید


مرتبط 2:

یه دختر 18 ساله چطور باید احساساتش رو کنترل کنه؟

دخترم، فکر میکنم احساساتم  ثبات ندارند

چطور بدون وابستگی به کسی یا چیزی با احساسات جوونی کنار بیایم ؟

با احساساتم چکار کنم تا مانع پیشرفت توی کارم نباشه ؟!

در حد افراط احساساتی هستم، راه درمانی هست ؟

همیشه وانمود میکنم که به هیچ وجه احساساتی نیستم

من 17 سالمه و احساسات عجیبی بهم دست میده

فکر میکنم توی 18 سالگی احساساتم خیلی به منطقم میچربه

احساساتی شدم و گذاشتم دوست پسرم بدنم رو لمس کنه

چکار کنم که احساساتی نباشم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)