سلام به همه دوستان

حدود یکسال پیش بخاطر سوالی که پرسیدم به این وبلاگ راهنمایی شدم .  وابستگی من هم  روز بیشتر میشه . الان یه معتاد محسوب می شم !!! . واقعیت اینه که بخاطر احساس تنهایی که دارم و مجبورم بیام اینجا .

اگه یه روز نیام و سر نزنم انگار روزم شب نمی شه ساعت هایی زیادی رو میگذرونم و اینجام . الان تو این برهه زمانی نیاز به آرامش دارم تا کارام رو سر و سامان بدم . ولی وقتی میام  اینجا تمام ذهنم آشوب میشه .

و از طرفی حالا حالا شرایط ازدواج رو ندارم و اهل دوستی با دختر نبودم تو شبکه های مجازی هم نمی رم . ولی موندم چطور خودمو راضی کنم و اینجا رو ترک کنم .

چطور با احساسات جوونی مون کنار بیام . بدون اینکه بخوایم به چیزی یا کسی وابسته شیم
هیچ جوره نمی تونم به ازدواج فکر کنم .

25 سالمه

جنگل بان

مرسی از شما


مرتبط :


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)