سلام علیکم!

من دختری 21 ساله ام که خواستگار نداشتم  تا حالا جز یکی دوتا از اقوام اونم چندسال پیش. دوستام همه خواستگارای خوب دارن تو دانشگاه. من اصلا به خاطر این قضیه روم نمیشه کنارشون بشینم!

البته کم رو نیستم . اما جثه لاغر اندامی دارم.قد 160 و وزن 52 .مشکلی که صورتم داره اینه ک فک بالایی دندونام جلوتر از فک پایینمه که در حال حاضر ارتودنسی کردم.

چیز دیگه ای که هست اینه که بابام آدم عصبی هستش . به هیچی اعتقاد نداره. دروغ زیاد میگه!!!

اما من نقطه مقابلشم! به مامانم رفتم. مذهبی ام ، محجبه و نماز خون...

بابام اصلا از محبت کردن خوشش نمیاد،اصلا نمیشه طرفش بری، اگه بهش بگم با ماشین منو تا سر خیابون ببر داد میزنه که خونه تو مرگز شهر گرفتم که ناز کنی و عرضه نداشته باشی همه کاراتو خودت انجام بدی ! و ..... خیلی چیزهای دیگه

خواستگار نداشتنم از یک طرف(   برای بقیه ی دخترهای فامیل سرودست میشکنن و به من میگن تو چی ؟!)

کمبود شدید محبت و بی مهری هایی که میبینم از یک طرف. (من زود وابسته این و اون میشم و هر پسری که به دلم بشینه واقعا دیگه درآوردنش کار حضرت فیله)

من تو بیرون از خونه آبرو داری میکنم که کسی از مشکلاتم چیزی نفهمه . رفتارای بابامو نمیتونم برای کسی تعریف کنم چون مثل تف سربالا می مونه..... آخه گناه من چیه که بابام این طوریه  ؟


مرتبط :

چکار کنم سریع به دیگران وابسته نشم ؟

من زود وابسته این و اون میشم

اگر از وابستگی خسته شده‌اید، بخوانید

تو سن کم اشتباه کردیم و اسم وابستگی رو گذاشتیم عشق

نوشته ای آزاد در مورد دلبستگی و وابستگی

چطور بدون وابستگی به کسی یا چیزی با احساسات جوونی کنار بیایم ؟

چکار کنم که سریع به دیگران وابسته نشم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)