سلام

لطفا کمکم کنین ، یه مشکل که دارم یه نفر بهم ابراز علاقه کرده و به قصد ازدواجم بوده ،‌اول من با سختی فراوان قبول کردم بعد یه مدت که من به اون پسر وابسته شدم اون پسره همش به بهانه های مختلف می خواست من و از سر خودش وا کنه و رابطه رو بهم بزنه و باید کلی التماس کنم که نره و بمونه بعد آخرشم میره .
من نمیدونم چرا فقط پسرا میخوان تصاحبم کنن که بگن ما فلانی رو تور کردیم بعد که خیالشون راحت شد ول میکنن من از نظر قیافه نمیخوام از خودمم تعریف کنم اما همه میگن قیافت فوق العاده ست اما خب من اعتماد به نفسم رسیده به زیر صفر .
واقعا کلافه شدم به آدما زود وابسته میشم حتی به دوستای دخترم که همجنس خودمن هم زود وابسته میشم و نمیدونم چیکار کنم با این وابستگی به آدما ؟

مرتبط :


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)