سلام

دختری  ۱۸ تا ۲۲ ساله هستم. فکر میکنم احساساتم ثبات ندارند. مثلا اگر از کسی بدی ببینم ازش متنفر میشم ولی بعد از چند روز اگر به من لبخند زد ازش بدم نمیاد یا اگر کسی ازم نظر بخواد مثلا روسریم قشنگه ؟ من واقعا نمیتونم نظر بدم. چیز دیگه ای که خیلی اذیتم میکنه اینه که زود عاشق میشم ، مثلا یه فیلم میبینم و از بازیگره خیلی خوشم میاد و شب و روز درباره ش فکر میکنم ، میرم عکس هاش رو میبینم و در مواقع شدیدتر شب ها به یاد اون و بخاطر دوری از اون گریه میکنم و حسرت میخورم .

تا حالا ۳ بار این طوری عاشق شدم . اولین بار ۲ سال این جوری بودم ، شب ها خیلی گریه می کردم ولی بعد از دو سال ازش بدم میومد چون خیلی زیاد دیده بودمش . دو بار دیگه هم به مدت ۳ سال و ۱ سال اینطوری عاشق شدم . 

میدونم عمرم رو تلف میکنم، میدونم اصلا نمی تونم ببینم شون ( چون اکثرا خارجی اند ) و حتی ازدواج هم کردن ولی اون عشق اولیه خیلی جذابه برام . الان طوریم که میتونم بی دلیل اشک بریزم . میترسم که فیلمی ببینم و عاشق شم و خیلی هم اذیت میشم. میترسم که در آینده همسرم رو بعد از چند سال دوست نداشته باشم.

کمکم کنید چکار کنم ، آیا شما مثل من نمیشید ؟


مرتبط:

یه دختر 18 ساله چطور باید احساساتش رو کنترل کنه؟

چطور بدون وابستگی به کسی یا چیزی با احساسات جوونی کنار بیایم ؟

با احساساتم چکار کنم تا مانع پیشرفت توی کارم نباشه ؟!

در حد افراط احساساتی هستم، راه درمانی هست ؟

همیشه وانمود میکنم که به هیچ وجه احساساتی نیستم

من 17 سالمه و احساسات عجیبی بهم دست میده

فکر میکنم توی 18 سالگی احساساتم خیلی به منطقم میچربه

احساساتی شدم و گذاشتم دوست پسرم بدنم رو لمس کنه

چکار کنم که احساساتی نباشم ؟

بازی با احساسات دختر یعنی چی ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)