سلام دوستان عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه

دختری مثل من تو این سن ( ۱۸-۱۹) سالگی چطور میتونه احساساتش رو کنترل کنه؟ مطمئنا من تنها نیستم و خیلی ها هستن که مثل من هستند پس راهنمایی شما میتونه برای یه عده ای مفید باشه...

من دختریم که خیلی احساساتی هستم ، حدود سه ماه پیش با یه آقا پسری به صورت مجازی آشنا شدم که در ابتدا خیلی با لحن دوستانه شون بهم آرامش میدادن و من چون دوستی تو دنیای واقعی ندارم باهاش صحبت کردم، خیلی معمولی تا اینکه بعد یک ماه و نیم جوری روند صحبت هامون تغییر کرد که خودمم مشتاق شدم و در واقع دیگه صحبت کردن مون معمولی نیست و رسما به بیراهه کشیده...

مشکلی که هست اینه که من خیلی خواستم این رابطه رو ول کنم ولی انگار هر دفعه بیشتر خواهانش میشم و درست وسط حرف زدن هامون از ته دلم پشیمون میشم ولی بازم نمیتونم کنار بذارم، انگار با پا پس میزنم و با دست پیش میکشم...

ازتون میخوام بهم بگید چطور میتونم این رابطه رو تدریجا کمش کنم و نهایتا کنار بذارم؟

البته پسری که باهاش حرف میزنم از من بزرگترن و حدود ۲۶-۲۷ سالشه و البته که پسر خوبیه فقط بعضی وقت ها بحث رو به سمت دیگه ای میبره که وجدانا راضی نیستم و اینکه ایشون اولین تجربه ی من از دوستی با جنس مخالفه...

نیاز به کمک ها و راهنمایی های شما دارم پس ممنون میشم کمکم کنید

پیشاپیش ممنون از نظرات تون


مرتبط:

دخترم، فکر میکنم احساساتم  ثبات ندارند

چطور بدون وابستگی به کسی یا چیزی با احساسات جوونی کنار بیایم ؟

با احساساتم چکار کنم تا مانع پیشرفت توی کارم نباشه ؟!

در حد افراط احساساتی هستم، راه درمانی هست ؟

همیشه وانمود میکنم که به هیچ وجه احساساتی نیستم

من 17 سالمه و احساسات عجیبی بهم دست میده

فکر میکنم توی 18 سالگی احساساتم خیلی به منطقم میچربه

احساساتی شدم و گذاشتم دوست پسرم بدنم رو لمس کنه

چکار کنم که احساساتی نباشم ؟

بازی با احساسات دختر یعنی چی ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)