سلام
راستش منم میخواستم مثل بقیه راهنمایی کنم و از حرفای مشاوره ای و روانشناسانه بزنم  و نظرم عوض شد و یک چیز دیگه میخوام بگم .
راستش من اینجا رو زیاد پیگیری می کنم اما بعد از یک مدت دیدن پست های اینجا یک جورایی از زندگی آینده نا امید شدم . از بس که اینجا غرغر خانوما رو شنیدم. خانوما تو رو خدا ناراحت نشین ولی عین حقیقت رو میگم .
متاسفانه هیچ خانومی رو ندیدم که از جایگاهی که توش هست راضی باشه و غر سر شوهرش نزنه . البته این مختص کاربرای توی سایت نیست بلکه بیرونم همینه یعنی اگر یک پراید داشته باشی همش باید غر بشنوی که چرا پژو نداری و حتی اگه بهترین امکانات دنیا رو هم فراهم کنی باز در هر صورت یک بهانه ای پیدا می کنن تا ایراد بگیرن.
اینکه خانوم ها باریک بینن و جزئیات رو بهتر میبینن شکی نیست اما چون مشکلات رو میبینن باید دائم به شوهرشون منتقل کنن و اونم عصبی بکنن .
البته درسته که همیشه اینجوری نیست و بقول معروف عشق و حال و تفریح هم با هم زیاد دارن اما این سبک رفتارا مخصوصا غرغرو بودن که خود همه ی خانوم ها قبول دارن که کم و زیاد این خصلت رو دارن منو از زندگی زناشویی در آینده نا امید کرده تازه اگه اون تایم های عادت ماهیانه رو هم بهش اضافه نکنیم که اون داستان جداگانه داره .
ببخشید اگه حرفام طولانی شد ولی یک چیز رو هم ته صحبتام بگم من حس میکنم یکی از دلایلی که خانوم ها این مشکلات رو ایجاد کردن این هستش که خیلی خانوم ها کلا ایده آل گرا هستن و خیلی فانتزی فکر میکنن و خیلی واقع گرا نیستن به همین خاطر اگر یک فرشته هم بیاد و از این ها خواستگاری کنه بازم یک فرقی با فانتزیاش داره و بدتر از اون اینکه خیلی ها خاصیت تطبیق پذیری ندارن و میخوان با فشار آوردن به همسرشون اونو اونجوری بکنن که دوست دارن در حالی که مرد تشکیل خانواده میده تا آرامش پیدا کنه و به یک خودباوری برسه نه اینکه تازه مورد حملاتی از خواسته ها قرار بگیره .
به خدا من آدم ضد زنی نیستم اما خواستم حرف دلم رو با شما بگم . خیلی خیلی دوست دارم نظراتتون رو بشنوم و ازشون استفاده کنم.
با تشکر

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)