سلام 

من  سوالم اینه که از حدود یه سال پیش به دختری در دانشگاه علاقه مند شدم  اما چیزی بهش نگفتم  چون یه مقدار دو ، بخاطر این که من چندین بار ایشون رو دیدم که با پسرای دانشگاه حرف میزنه حتی با چنتا شون دوسته البته باید بگم ایشون فوق العاده خوش قیافه و جذاب هستن و هر کسی رو بسمتش جذب میکنه .

اما رفتارشون خیلی حساب شده و سنگین و با متانته و مثل بعضی از این دخترا نیستن همین زیبایش با عث شده پسرای زیادی بخوان باهاش دوست شن از یه طرف میبینم پسرای زیادی رو میشناسه .

از یه طرف خیلی کم پیش میاد که با یه پسر صمیمی بشه یا باهاش بچرخه کلا میخوام بگم که دختر خجالتی نیست و چند باری هم که باهاش حرف زدم  .

فکر میکنم دختر خوبی باشه حس میکنم که دنبال شوهره ، بنده توانایی ازدواج دارم  .

ایا شما به یه چنین دختری پیشنهاد ازدواج میدید؟ البته بنظر خودم ایشون فقط معاشرتی هستن نه چیزی دیگه و دختر پاک قابل احترامیه نظر شما چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)