سلام، خسته نباشید
من دخترم نزدیک 25 سالمه، از یه خانواده جنوب شهری و وضعیت مالی ضعیف، چهره و شخصیت جذابی دارم و در مجموع به دل خیلی ها می شینم، لیسانس الکترونیک دارم از ی دانشگاه روزانه دولتی.

یکسالی تو شرکتی کار کردم و الان محیط کارم رو عوض کردم، خانوادم خیلی متعصب و سخت گیرن و به همین خاطر تا به حال با پسری آشنا نشدم، مادرم خواستگارام رو بی دلیل رد می کنه و اجازه ی ملاقاتشون رو هم نمی ده، می گه ممکنه از من خوششون نیاد، مادر من زن خیلی ترسو ایه و شده بزرگ ترین مانع ازدواج من، به خاطر فضای بسته خانواده نمی تونم به مادرم اعتراض کنم و روم نمی شه، اما به خاطر مجرد بودنم مدام دارم ازش سرکوفت می شنوم و حیا اجازه دفاع کردن بهم نمی ده، البته مادر من از حرفایی که می شنوه سوء استفاده می کنه و کلا نمی شه باهاش حرف زد، تحصیلات ابتدایی داره و منطق پایین، اما من واقعا به ازدواج نیاز دارم،، چه راهکارایی واسه پیدا کردن همسر پیشنهاد می کنین که جواب قطعی بده؟؟؟؟

من چند تا مشکل دارم یکیشون اینکه اگرم اجازه ورود خواستگارای سنتی رو بدیم، اصلا مناسب من نیستن، چون اکثرا مذهبی ان و ی جورایی غیر اجتماعی ان ولی من اعتقادات مذهبی ام خیلی کمرنگه و  و دوست یابی و روابط اجتماعی ام بالاس و راحت ارتباط برقرار می کنم، زیاد دوس ندارم سنتی ازدواج کنم، و آدمایی که بهم مستقیما پیشنهاد دادن از جهت مالی و خانوادگی از ما خیلی بهترن و نمی تونم  با خانوادم اشناشون کنم و بلافاصله ردشون می کنم، نمی خوام تحقیر شم، تو فضای کار قبلی ام دو تا پیشنهاد داشتم، یکیشون رو بلافاصله رد کردم چون پسر سر به زیر و ساکتی بود و من از این سبک ادما خوشم نمیاد، دومی عقایدش خیلی بهم نزدیک بود، باهاش خیلی راحت بودم، راحت حرف می زدم و بحث می کردم، فوق لیسانس الکترونیک داشت، از یکی از دانشگاه های تاپ تهران.

از ادامه تحصیل خارج از کشور حرف می زد که یکی از آرزوهای بزرگ منه، 3 سالم از من بزرگتر بود، ظاهرش مقبول بود، مدام می گفت اولین دختر ی ا م که می تونه بدون ترس و نگرانی باهاش حرف بزنه و بحث کنه، البته به خاطر موقعیت کاری خوبی که تو شرکت داشتم ذهنیت خیلی خوبی بهم داشتن، الانم که کارم رو عوض کردم، مدام ازم خبر می گیره و تمایل داره نظرم رو عوض کنه، اما من به چن دلیل نمی تونم قبولش کنم، اول اینکه زیاد حالت مردونه و حس غیرت و حمایت گری درش نمی دیدم  چیزی که تو 80 درصد پسرای الان پیدا نمی شه و بیشتر برام هم صحبت خوبی بود و تمایلی به داشتن رابطه ی عاطفی باهاش ندارم، دوم اینکه وضعیت مالی خانوادشون خیلی از ما بهتره و شمال شهری ان، پدر و مادرش تحصیلات بالا دارن و کلا با ما جور درنمیان، می ترسم از خانواده من ایراد بگیرن، چون می دونم براشون مهمه. نمی دونم چی کار کنم، خواهش می کنم راهنمایی ام کنین چطور فرد ایده الم رو پیدا کنم؟؟
متشکرم بسیار زیاد.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موانع ازدواج (۴۹ مطلب مشابه)