سلام
پسری ۲۳ ساله ام که زندگیم به بن بست رسیده. سالهاست  به دختری علاقه دارم و  میخوام باهاش ازدواج کنم  و چون  ایشون همسایمون هست شناخت کاملی ازشون دارم   ولی مشکلاتی وجود داره که پیش خودم فکر  می کنم که بهتره بی خیالش بشم و دیگه بهش فکر نکنم.
من ترم اخر دانشگاهم و سربازی هم نرفتم. یعنی  حداقل سه ساله دیگه طول میکشه تا شرایطم مهیا بشه ولی  ایشون همین الانم خواستگارای همه چی تموم دارند ولی تا الان همشونو رد کردند  هر چند خانوادشون اصرار داشتند که ازدواج کنند نمیدونم دلیل رد کردن شون چیه ولی بیشتر بهانه گیری میکنند تا ازدواجشونو به تاخیر بندازند.

از طرفی نمیتونم فراموشش کنم با چیزهایی که توی این جامعه دیدم و خیانت هایی که هر روز میبینم بیشتر به چشمم میاد و به خاطر پاکی ایشون علاقم بهشون بیشتر میشه .

راستش نمیدونم ایشون هم به من علاقه دارند یا نه . هیچوقت با رفتارشون نشد که متوجه بشم. حالا از دوستان میخوام منو راهنمایی کنند از کجا بفهمم ایشون  هم به من علاقه دارند؟  
از کسانی که قبل از خدمت سربازی ازدواج کردند خواهش میکنم راهنماییم کنند چه  مشکلاتی داشتند؟
به نظرتون منتظرند تا من برم خواستگاریشون که خواستگارای همه چی تمومشونو رد. میکنند؟ 
میترسم و تو دو راهی گیر کردم . از یه طرف میگم بذار خوشبخت بشه و بی خیالش بشو و از یه طرف میترسم اگه ازدواج کنه تا همیشه حسرت توی دلم باشه که چرا عشقمو از دست دادم؟
 از کسانی که چنین تجربه هایی داشتند تقاضا دارم راهنماییم کنند.
ممنون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)