سلام

وقتی زن من باردار بود نمیدانم چند ماهه بود که چند باری شد که سرم روی شکم زنم گذاشتم تا با گرمی بدنش بخوابم قصدم هم بعد عاطفی بود .

ولی الان میبینم فرزندم هم خیلی دوست داره سرش روی شکم خانمم بذاره یعنی خیلی دوست داره الان 4 ساله هستش نزدیک 2 سال هست این حالت تو فرزندم میبینم دوست داره سرش یا پاهاش روی شکم زنم بذاره .

من فکر میکنم این بخاطر اینکه من تو ایام بارداری سرم میذاشتم روی شکم زنم امکان داره بخاطر کار من باشه ؟

راهنمایی بفرمایید آیا خانم و یا مردی این تجربه رو در زندگی داشته راه درمانش چیه و چطور میشه علاج کرد ؟ چون میترسم باعث بلوغ زودرس و دیگر مسائل در این زمینه بشه .

خیلی خیلی ممنون 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه)