با سلام خدمت شما دوستان گرامی
میخواستم یه مشورتی رو با شما داداشای گلم داشته باشم.
برای یکی از فامیل های نزدیک بنده خواستگار اومده. حالا داستان چیه؟ داستان اینه که این فامیل نزدیک من شوهرشو از دست داده، فوت کرده دو تا پسر کوچیک داره. حدودا سی سالشه. راستش شیطون هی وسوسه م میکنه برم لوش بدم و نذارم که مراسم سر بگیره.

آخه این خانوم خیلی به خودش میرسه آرایش بدجور، لباسای بدجور، موهای فر کرده ....
تازه یه بارم ایشونو سوار یه ماشین گرون قیمت غریبه رویت کردم کلا خیلی با گوشیش اس ام اس بازی میکنه. البته اینم بگم از اونجایی که بنده ماورای گرم هستم متاسفانه همیشه بهشون چشم داشتم و تو ذهنم نقشه میکشیدم که کجا... به همین علت یه جورایی حسودیم میشه که ازدواج کنه.
حالا دوست دارم نظر شما اقایون بهتر از گل رو بدونم. آیا درسته که من پتشو جلو خواستگارش بریزم رو آب؟؟؟ بحث بحث عذاب وجدان نیست چون من زیاد وجدانم باهام مخالف نیس کلا هماهنگیم، بحثم حق الناسه. چکار کنم؟؟؟؟ کار درستیه بنظرتون اقایون عزیز؟؟؟؟؟

با تشکر
"CR7"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)