سلام دوستان میخوام که کمکم کنید

چه قرصی بخورم چاق بشم ؟

من دختری متولد 75 هستم در تهران که چند روز دیگه میرم تو 19 سال. من قبلا 56 کیلو بودم با اینکه تغذیم همیشه عالیه و همه چی میخورم یهو شدم 49!! کلا همیشه لاغر بودم.

مدتیه برای چاقی تلاش میکنم که هر چی که میگفتن چاق میکنه میخوردم عطاری رفتم و... اما چاق نشدم. منم بهترین و تنها راه و اینو دونستم که قرص بخورم. تو نت یه سری قرصا رو دیدم که چاق کنندن اما یکی از دوستام ادرس یه مطب دکتر گیاهیو بهم داد که یکی رفته نتیجه گرفته خیلی اندامش عالی شده و چاق شده.

منم رفتم و برای پروندم فقط اسم و وزن و قد و این چیزارو پرسیدن بعد که نوبتم شد رفتم پیش دکتر ؛

دکتر هم فقط گفت وزنمو بکشم و دید که 49 هستم و با پرسیدن سابقه بیماری و...نداری؟ سریعا بهم کپسول داد! و طریقه مصرفشو گفت که شبا بعد شام 1 دونه. حتی پول ویزیت هم نمیگیرن و فقط پول داروها رو که 20 تومنه میگیرن. خلاصه قرصا رو داد و رفتم! تا قرصا حدود 20 روز دیگه تموم شه و باز برم قرص بگیرم.

حالا 20 روز شد و من رفتم برای مرحله دوم و دیگه دکتر اصلا منو ندید و فقط منشی کپسولها رو بهمون داد تا مثل قبل مصرف کنیم و منم پولشو دادم و اومدم.

کپسولها جعبه و قوطی و مارک و هیچی ندارن فقط تو مشما منگنه شدس! چند تا کپسول و ریختن تو مشما و میدن دست مردم! و تنها چیزی که توشه یه کارت ویزیته ( که اونم تبلیغ دکتر گیاهیه برای پوست! تو همین مطب.)

اینم بگم که این مطب خانم دکتر تو پارکینگ یه خونه یا ساختمونه که هیچ تابلویی از اینکه اینجا مطبه جلو در نیست! و من تا قبلش فکرشم نمیکردم اینجا مطب باشه! ولی میری تو مطب پروانه کسب و اسم دکتر و ازین چیزا زیاد چسبوندن به در و دیوار که قاب کرده هم نیست فقط چند تا برگه هست چسبوندن. خط تلفن هم ندارن و برای وقت گرفتن چند تا خط موبایل هست به اونا باید زنگ بزنیم وقت بگیریم.

ولی خداییش خیلی مشتری داره هم برای چاقی هم برای لاغری، جوان و پیر ، مرد و زن میان پیشش قرص هاش رو مصرف میکنن. و اون هایی که دیدم اومدن ؛ نتیجه گرفته بودن وزن شون تغییر کرده بود. حالا من مادرم مخالفه با این قرص خوردنا! میگه معلوم نیس چیه! عوارض داره! اصلا برای چی میخوای چاق شی تو که خوبی و ....!!

راستش من خودمم خیلی میترسم برای عوارضش ، میترسم عوارض داشته باشه اخه چمیدونم اینا چین! نه قوطی داره روش دو تا چیز نوشته باشه نه در مطب تابلو زدن که اینجا مطبه خب ادم شک میکنه و میترسه دیگه...

از اون ورم یکی بمن میگه خیلی اندامت خوبه یکی هم میگه خیلی لاغری چاق باید شی یکم! ...  خب من میمونم چیکار کنم ! میترسم چاق شم پشیمون شم یکی میگفت سنت بره بالاتر خودت چاق میشی .... ولی اومدیم و نشدم اونوقت چی!

بیشتر از عوارضش و اینکه معلوم نیس قرصا چین میترسم ولی از طرفی هم میگم اگه عوارض داشت و قرصا خوب نبودن ک این همه مشتری نداشت! میگم حتما همه راضی بودن که مشتری داره!

یکیشون هست حدود 6 ماهه مصرف میکنه هیچیش نشده. بقیه رو نمیدونم چند وقته... ولی یکی از مشتریاشم تو این بین برای لاغری اومده بود قرصا بهش نساخت ورم میکرد دیگه نیومد ...
حالا من خودم و نمیدونم چیکار کنم! اصلا به چند کیلو برسم کافیه؟ همون 56 خوبه؟ این ماه فکر کنم به 56 برسم بعد قطعش کنم؟ قرصا فیکس کننده هم هستن باعث میشه ادم دوباره به وزن قبل برنگرده...

و اینکه من بیشتر برام مهمه صورتم لپ بیاره و پر شه بیشتر بخاطر این میخوام چاق شم .


مرتبط:

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم و شیر

راهکار برای چاق شدن صورت ندارید؟

خواستگارم میگه خیلی لاغری و باید چاق شی

برای اونایی که دغدغه چاق شدن دارن

چه جوری صورتم رو چاق کنم؟

مشورت در مورد قرص های چاقی صورت بدون بازگشت

یه روش کاربردی و موندگار برای چاق شدن می خوام

چطور چند کیلو خودم رو چاق کنم ؟

به اندازه 2 نفر آدم بزرگ غذا میخورم ولی چاق نمیشم

تجربیات شما در چاق شدن با قرص سیپروهپتادین

چاق شدن با پودر جنسینگ

تجربیات شما در مورد چاقی با جینسینگ

دختران لاغر برن بدنسازی برای چاق شدن بیریخت نمیشن ؟

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم+خرید

چاقی با میکس پودر جوانه ی گندم با شیر خشک و سفیده تخم مرغ

چاقی با جوانه گندم - دستور پخت آش جوانه گندم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) چگونه چاق شویم (۲۵ مطلب مشابه)