من وزنم 52 بود. در اوج چاقی 52 بودم و در نهایت لاغری 50. ن این رقم در نوسان بود همیشه. واقعا ناراحت بودم و این موضوع برام به یه دغدغه تبدیل شده بود. خیلی خیلی ناراحت می شدم وقتی تان و آشناها رو بعد از مدت ها می دیدم و اونها بجای اینکه بگن دلم برات تنگ شده ، می گفتن وااای چقد لاغر شدی !!!
من هیچ راهی رو برای چاقی امتحان نکرده بودم، فقط اینکه هر بار تصمیم می گرفتم شتر غذا بخورم می دیدم که نمی شه ! اصه اینکه یکی از تان گفت جوانه گندم بخور. و توی گوگل سرچ کردم و پست ( تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم و شیر ) رو خوندم. درست 15 ام ماه قبل بود که شروع کردم و وزنم 52 کیلو بود. امروز که یکماه گذشته، وزن من شده 57 !
هفته ی اول نیم کیلو اضافه کردم و این باور نکردنی بود برام. اما انگیزه م زیاد شد . هفته ی دوم و نیمه ی هفته ی سوم مسافرت بودم ، اما با این وجود بعد از هر وعده غذا ، تحت هر شرایطی که بودم جوانه رو می خوردم. این رو هم بگم که من سه برند مختلف رو امتحان کردم و فقط به نظرم یک برند هست که از همه بهتره و جوانه گندم رو بصورت پرک شده ( مثل جوی پرک شده )  ارائه میده و من خودم همون رو آسیاب می کنم و می خورم.
چون بنظرم پودر جوانه گندم برند های دیگه خالص نیستن ! چون رنگ و طعمشون کاملا متفاوته. و نکته آخر اینکه من بعد از هر وعده دو قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم رو توی یک لیوان به مراه 4 حبه قند حل می کردم و می خوردم. باور کنید وزنم بحدی تغییر کرده که دیگه هیچ کدوم از مانتوهام اندازه م نیست !!!
امیدوارم شما هم به نتیجه ی مطلوب برسید.
" ترمه نظری"
 

مرتبط:

راهکار برای چاق شدن صورت ندارید؟

خواستگارم میگه خیلی لاغری و باید چاق شی

مصرف قرص برای چاقی

برای اونایی که دغدغه چاق شدن دارن

چه جوری صورتم رو چاق کنم؟

مشورت در مورد قرص های چاقی صورت بدون بازگشت

یه روش ی و موندگار برای چاق شدن می خوام

چطور چند کیلو خودم رو چاق کنم ؟

به اندازه 2 نفر آدم بزرگ غذا میخورم ولی چاق نمیشم

تجرات شما در چاق شدن با قرص سیپروهپتا

چاق شدن با پودر نگ

تجرات شما در مورد چاقی با جینسینگ

ان لاغر برن بدنسازی برای چاق شدن ریخت نمیشن ؟

چاقی با می پودر جوانه ی گندم با شیر خشک و ه تخم مرغ

چاقی با جوانه گندم - دستور پخت آش جوانه گندم

 

 

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) چگونه چاق شویم (۲۵ مطلب مشابه)