سلام

آقایون شما از اینکه خانمتون با کلماتی مثل عزیزم و گلم خطابتون کنه چه حسی پیدا میکنین؟!

اصلا براتون فرقی هم داره؟!!


پاسخ :

سلام

برخی از خانم ها همیشه گله می کنن که چرا شوهرم منو با کلمات محبت آمیز صدا نمی کنه ، چرا بهم نمیگه دوست دارم ؟!

آیا همین عامل کافی نیست که شما خانم ها متوجه بشید بعضی از مردان اعتقاد چندانی به استفاده از کلمات محبت آمیز ندارند ؟!

این عده از مردان اگه از خانم شون جمله سحر آمیز "‌دوست دارم " رو بشنوند اتفاق قابل ذکری در وجودشون رخ نمیده ! این طبیعت مردهاست . 

در جواب سوال اول ، مردها میگن ، پس من صبح تا شب برای کی جون می کنم ؟! برات کار می کنم یعنی دوست دارم دیگه ! خانم میگه نه ، دوست دارم این جمله رو ازت بشنوم !

تفاوتی که مردان با شما خانم ها در این زمینه دارند اینه که اونا "دوست دارم" رو عملا نشون میدن ، پس به اعتقاد مردها دوست دارم باید عملی باشه . 

یعنی یه زن اگه خواست به شوهرش بگه دوست دارم ، باید یه کاری انجام بده . وقتی مردی میشنوه که همسرش گفت دوست دارم ، به دور و برش نگاه می کنه میگه کو ؟ کجاست ؟ من که چیزی نمی بینم !

اگه همین خانم به جای گفتن دوست دارم ، یه لیوان آب بده دست شوهرش ، اون می فهمه که برای خانمش ارزش داره ، قدر زحماتش رو میدونه ، خانمش اون رو دوست داره ! احساس خوبی که به این مرد دست میده فراتر از اثر گفتن چندین "دوست دارم" کلامی هستش .

می خواید به شوهرتون احساس خوبی بدید ؟ می خواید بهش بگید دوست دارم ؟

یک پیشنهاد دارم :

باشه هر چی تو بگی !

وقتی یه اختلاف نظری پیش میاد ، به جای این که سعی کنید حرف خودتون رو به کرسی بنشونید با خوش رویی بگید " باشه هر چی تو بگی " حتی اگه ایمان دارید نظر اون غلطه ! 

بگید باشه قبول ، ولی روی این نکته هم فکر کن ! مرد می بینه که غرورش حفظ شد ، قدرتمندی و دانایی اون زیر سوال نرفت ، می بینه که خانمش جلوی اون مقاومتی نمی کنه ! پس احتمال این که اون هم در مقابل نظر درست شما مقاومت نکنه خیلی زیاده .

البته باید یادتون باشه که عبارت " دیدی نظر من درست بود " رو دفن کنید .


نتیجه این که آقایون در قبال شنیدن عبارات محبت آمیز اتفاق خاصی درون شون نمی افته ! ولی اگه عملا بهش بگید دوست دارم ، عزیزمی ، فدات بشم و ... ، سریعا هورمون هاش ترشح میشه !

دو مثال عملی :

فدات بشم ؛

روز جمعه رفتید بیرون و آخر شب خسته و کوفته بر می گردید ، آقا صبح باید بره سر کار ، لباسش اتو نیست ، کفشش واکس نخورده و ... . صبح آقا بلند میشه می بینه خانمش با اون همه خستگی شب قبل زحمت کشیده و وسایل شخصیش رو آماده کرده . آقا تشکر می کنه ، خانم میگه فدات بشم کاری نکردم !

عزیزمی ؛

آقا از سر کار بر می گرده ، خانم به پیشواز میره ، یه لیوان آب بهش میده ، لباس کارش رو می بره تو کمد میذاره ، فضای خونه رو آروم کرده و ... . آقا میگه چقدر هوامو داری ؟ خانم میگه عزیزمی !

موفق باشید


مرتبط با شوهرداری :

احساس میکنم برای شوهرم دلنشین نیستم

شوهر چقدر باید به زن محبت کنه ؟

مشکلات مالی برام هیچه اگه شوهرم بهم محبت کنه

چرا کلام شوهرم محبت آمیز نیست ؟

خلاء محبت شوهر با هیچ کلاس رفتن و ورزش کردنی پر نمیشه

چیکار کنم تا شوهرم محبت کلامی رو یاد بگیره ؟

نحوه ارتباط کلامی و محبت بین زن و شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

4 اصل برای افزایش محبت بین زن و شوهر

شوهرم با اخلاقه ولی نمی تونه محبت کنه

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

چگونه شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

 روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) محبت بین زن و شوهر (۵۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)