سلام وقت بخیر

من دختری هم که همه ش سرم تو لاک خودمه. 2 سال پیش یک خواستگار سنتی برام اومد همسایه دیوار به دیوار مونه. منتهی من اصلاً پسره رو نمی‌شناختم چون تازه 5 ساله اومدیم تو این محل جدید.

همون جلسه اول من عاشق شدم. اون هم فکر کنم عاشق شده. به خاطر یک سری تفاوت های عقیدتی و فرهنگی از طرف هر دو نفرمون به هم خورد. الآن من نمی تونم اون رو فراموش کنم. می دونم با هم فرق داریم. ولی من عاشق شدم. و دوست پسر هم نداشتم تا حالا. 

الآن زن بگیره من چه کار کنم؟


مرتبط با عشق یک طرفه :

عشق یک طرفه رو خودآزاری می دونم

زخم خورده ی عشقی یک طرفه

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم

از سال دوم راهنمایی عاشق یه بازیگر مرد شدم

خاطرات عشق یک طرفه ای که داشتم داره خوردم میکنه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
عشق یک طرفه (۴۴ مطلب مشابه) شکست عشقی (۲۹ مطلب مشابه)