سلام

دیگه نمی‌دونم چه کار کنم و از کجا دختر مورد علاقه م رو پیدا کنم. به هر دری زدم نشد. به دوستان متاهل که گفتم این قدر گرفتارن یه باشه میگن و خلاص بعداً هیچ خبری نمی شه معلومه باشه میگن که فقط رد گم کنن.

به اون هایی میگم که خودشون پسر مجرد دارن معلومه هرگز به من معرفی نمی کنن خودشون دارن روی مخ پسر خودشون کار می‌کنم اون رو زن بدن و اگه پیشنهادی هم باشه به اون میدن. کوهنوردی، گروه های گردشگری، دانشگاه، کلاس زبان، محل کار و ...، احساس می‌کنم توی این جاها رفتنم فقط وقتم رو هدر داد و پول. هر بار رفتم یه کلاس زبان از یه دختر جواب نه شنیدم مجبور شدم کلاس رو هم رها بکنم.

هر بار رفتم توی یک محل کار جدید از یه دختر جواب نه شنیدم مجبور شدم محل کارم رها کنم. چون واقعاً دیگه بعدش غرورم اجازه نمی‌داد و سایه سنگینی که احساس میشه و خب تا توی دیدت هست علاقه مند هستی و غصه می خوری ولی وقتی دور میشی فراموش می‌کنی.

ضمن اینکه تمام این جستجوها باعث میشه تمرکز بره و خب کلی محدودیت زمانی هست چون هم باید به کار رسید هم به این کلاس‌ها. ولی کلاً دیگه تصمیم گرفتم بی خیال تمام این برنامه‌ها و کلاس‌ها بشم. یه چیزی هم متوجه شدم و اون این بود که اینکه دخترها میگن باید توی کلاسی جایی و از شناخت باشه این درست نیست.

تجربه چند ساله من در جستجو و برخورد با دخترها و خواستگاری و... این بود که این مورد اصلاً صادق نیست. دختری که آمادگی ازدواج رو داشته باشه و ازدواجی باشه نه مثل خیلی‌ها فقط دوستی و... و رفیق و نامزدی نداشته باشه و از شما خوشش بیاد وسط خیابون و بازار هم شما مودبانه ازش درخواست کنید نه نمیگه.

من این همه کوه رفتم، کلاس رفتم و... تازه چه دخترهایی که چقدر باهام خوب بودن و می‌گفتن و می‌خندیدن و چراغ سبز می‌دادن ولی ازشون نه شنیدم. یا اینکه یه مدت آشنا شدیم و تا شرایطم رو می‌دید می‌ذاشت می‌رفت و خیلی‌ها هم که اصلاً می‌گفتن حرف ازدواج رو نزن فقط دوستی و منم میگم خداحافظ. ولی دلم گرفته. من نمی‌خوام گناه بکنم. دیگه نمی‌دونم چه کار کنم.

حتی به سوپری سر کوچه هم رو زدم یه آقائیه رفتم پیشش یه بار خانومش پیشش بود. بهش گفتم که خانم شما دختر خوبی می‌شناسه برای ازدواج بهم معرفی بکنه. خانمش خیلی جدی گفت آره کلی دختر خوب می‌شناسم حتماً بهت معرفی می‌کنم. چند ماه گذشت و اصلاً هربارم میرم خرید و می‌بینمش دیگه اصلاً به روم هم نمیاره.

مردم این قدر گرفتارن و دردسر دارن که دیگه از این کارها برای کسی انجام نمی‌دن. خب اگه انجام نمی‌دین دیگه چرا امیدوار می‌کنید می گید باشه و... دیگه ناامید شدم میگن ناامید نشو.

بعضی اوقات پست های اینجا رو که می خونم و دخترها میگن برای شما پسرها آسونه چون خواستگاری می‌کنید باور کنید اصلاً این طور نیست برای پسرها سخت تره. الآن دلیل منطقی میارم برای این حرفم.

ببینید مثلاً در بالا مثال زدم فکر کنید من یه جا رفتم یه خانمی کار می‌کرد برای اینکه بتونم بهش نزدیک بشم رفتم توی اون محل کار استخدام شدم و چند مدت گذشت که یه رابطه همکاری‌ای ایجاد بشه و منو بشناسه و بعد بگم ازت خوشم اومده و... ، بعد جواب نه داد پس ببینید این همه وقت و انرژی و تمرکز گذاشته شد و هیچ چی به هیچ چی.

در ضمن دختری که هیچ حسی به یک پسر نداره با جواب نه هم هیچ عذاب وجدانی نداره و اصلاً به پسر فکر نمی کنه.

ولی پسری که شیفته میشه و دلش می‌شکنه و نه می‌شنوه حالش بدجور خراب میشه فکر می‌کنه حتماً ایرادی داره و کلاً خیلی سخته براش ولی اون دختر حالا هر پسری ازش خواستگاری کنه و نه بگه تازه احساس ارزشمندتر بودن می‌کنه و غرور بیشتر و کلاس بیشتری برای خودش قائل میشه و این پیام به ذهنش میاد که خواسته شده و مورد پذیرش قرار گرفته و هر چی بیشتر بخوانش بیشتر.

ولی پسر هر چی بیشتر نه بشنوه بیشتر از خودش ایراد می گیره.

من بی اعتماد به نفس نیستم اتفاقاً بسیار سر زبون دار و با اعتماد به نفسم ولی من هم آدمم احساس دارم و وقتی این همه نه بشنوی و نشه بلاخره تاثیر می‌ذاره. این هم چند تا دلیل برای اثبات اینکه برای پسرها خیلی سخت تره. حالا شرایط مالی و... به کنار.

اینکه اگه در یک از واج طلاق به وجود بیاد بیشترین ضرر برای پسره و تا ابد باید مهریه و... بده و زندگیش کلاً یه پایان می رسه. اگه طلاقی هم نباشه باز کار وحشتناکیه از پسر توقع خونه و ماشین و... داشتن اینکه توی این گرونی وحشتناک بخواد خرج زنش رو هم بده و...

بگذریم از این حرف ها من از این ناراضی نیستم و بذار همین جور باشه و خرج زنم رو هم باید بدم.

ولی مشکلم اینه که دیگه دلم گرفته و ناامید شدم از اینکه کسی رو پیدا کنم چون از هیچ روشی نتونستم بعد از چند سال جستجو و به این در و اون در و به هر کسی هم رو زدن یا خودم دست به کار شدن پیداش بکنم.

تنها کاری که نکردم این بود که نرفتم پیش یه حاج آقا. می خوام برم حاج آقای حرم شهرمون و بهش مشکلم رو بگم ببینم اون می‌تونه کسی رو پیشنهاد بکنه. واقعاً دیگه دارم از تنهایی می میرم. آخه چرا هیچ دختری پیدا نمی شه چه جوری پیدا کنم... دیگه خسته شدم. واقعاً خسته شدم. خسته و ناامید. خیلی...


مرتبط :

در باب پیدا کردن دختر مناسب و دلخواه برای ازدواج به مشکل خورده‌ام

نهاد رهبری در دانشگاه، محلی مناسب برای معرفی افراد جهت ازدواج

چرا کسی کمک نمیکنه فرد ایده آلم رو پیدا کنم؟

چطوری دختر مناسب خودتون رو پیدا می کنید و به خواستگاری اون میرید؟

از کجا همسر آینده ام را پیدا کنم؟

من از کجا باید دختر هم سن و مناسب شرایط خودم رو بیدا کنم ؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

چکار کنم که خودم یه دختر خوب پیدا کنم ؟

کجا دنبال دختر خوب گشتی که میگی نیست ؟

خواسته من یه دختر خوبه که مثل خودم خودش رو حفظ کرده

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

دختر مذهبی کجایی ، دقیقا کجایی ؟!

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج 

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟

پیدا کردن دختر چادری واقعی و مناسب برای ازدواج


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پیدا کردن دختر مناسب برای ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)