یک خواهش و درخواستی دارم از دخترها و امیدوارم تجربه تلخ منو بیاد داشته باشن و هرگز تکرار نکنن! 

چند سال قبل یه واسطه به من گفت بیا برات زن بگیرم با پول خودم و منم که قبلاً چند بار شکست خورده بودم گفتم نه نمی تونم ازدواج کنم به خاطر اینکه مشکلاتی دارم که کمتر کسی داره و هر بار اقدام کردم به اندازه چند سال پیرتر شدم! متاسفانه به خاطر تنها و یتیم بودنم این شخص این قدر پافشاری کرد و منو به خونه ش کشوند تا....

کم کم فهمیدم منظورش دختر خودشه و من که دلم جای دیگه بود که برام دست نیافتنی بود میلی به این دختر نداشتم مثل تمام دخترهای دیگه ای که پیشنهاد می‌دادن. مشکل بزرگی که من داشتم خجالتی بودن و دلسوزی بیش از حد بود به حدی که بعدها فهمیدم نیاز به روان درمانی دارم! یک حرفی میزدم امّا چند دقیقه بعد پشیمون می‌شدم! خدا شاهده اگه تمام پول دنیا رو بهم می‌دادن حاضر نبودم جز یک دختر به کسی دیگه حتی فکر کنم امّا وقتی کسی زیاد اصرار می‌کرد در یک لحظه حرف نابجایی میزدم و بعد پشیمونی...

خلاصه یک روز که خیلی اصرار کرد کسی رو می خوای تا خودم برات بگیرم گفتم دخترت و قرار شد بعداً جواب بده. بعد از یک ساعت به حدی پشیمون شدم که تمام بدنم گر گرفت! گفتم فوقش اگه پاسخش مثبت بود میگم برادرم قبول نکرد که خوشبختانه بعد چند روز پاسخ منفی داد.

بعد یه مدت دوباره برای یه مناسبتی پیام داد و چند بار دخترش رو خونه داداشم دیدم که معلوم بود ناراحته از پاسخ منفی و احتمالاً از سمت داداشم بهشون گفته بودن که مخالفن و... بعد از حدود دو سال در یک شرایط روحی نامناسب و غیرعادی به دختره پیام دادم که پدرت بهت گفته بود برای اون ماجرا که گفت بله و منم پاسخم منفی بود. روز بعد دوباره یه پیام دادمش که گفت من نظرم رو گفتم منفیه و منم عذرخواهی کردم و گفتم دیگه هرگز مزاحم نمی شم. بعد از این پیام‌ها بشدت عذاب روحی گرفتم تا حد خودکشی! چون حرفی زدم که اصلاً میل خودم نبود و کم حس کردم دچار بیماری دو قطبی هم شدم!!

بعد از چند روز پدرش رو دیدم و گفت بیا بریم خونه و منم رفتم اون جا و دیدم که طوری رفتار می کنن انگار که منتظرن من چیزی بگم! منم بعد ساعتی رفتم و بعد اون چند بار اتفاقاتی افتاد که گفتم یا از این شهر فرار می‌کنم یا مستقیم میرم خونه شون و عذرخواهی می‌کنم که میلی برای ازدواج ندارم.

کم کم عذاب روحی بدتر شد و نشانه‌های بیماری قلبی گرفتم و این وسط اون ها هم دست بردار نبودن! خلاصه بگم که حالا من که زمانی به خاطر ظاهری که خدا بهم داده بود بهترین دخترها رو خواهانم می‌دیدم هم از ظاهر و هم از سلامت مثل یک پیرمرد شدم! همه ش با خودم فکر می‌کنم اگه اون شخص سراغم نیومده بود الآن مثل سابق جوون بودم و زندگی عادی خودم رو داشتم. واقعاً کسی که سلامتی داره و ناراحته باید به عقلش شک کرد!!! به خدا قسم تمام دنیا نمی تونه ارزشش بیشتر از سلامتی باشه و من طوری از دستش دادم که هیچکس جز خودم هم مقصر نبود و همینه که هنوز شب و روز عذابم میده! 

از همه دخترها خواهش می‌کنم خواهش می‌کنم اگه به پسری علاقه داشتین بدونید که اگه اون پسر یک بار شما رو ببینه و خواهان شما باشه خودش جلو میاد و وقتی پسری بار اول ببینه و نخواد دیگه با پول و ماشین و تمام دنیا هم نهایتش تا نامزدی جلو میاد و نمی تونه جلوتر بره. خیلی خودخواه باید باشه یه دختری که فکر می کنه به خاطر پول پدرش باید یه پسر فقیر رو تور کنه.

دخترهایی هم که پیشقدم میشین خواهشا بیشتر از یک بار طرف پسر نرید اگه واقعاً شما رو بخواد محاله از شما دست بکشه. پسری که یه دختر رو بخواد خودش می تونه و می دونه چه کار کنه. با هوس یا همون که بعضی هاتون بهش میگین عشق باعث نابودی یه انسان نشید. و اینکه ببینید واسطه‌ای که انتخاب می‌کنید خودش بیماری روحی روانی داره یانه؟!! چون چنین افرادی میتونن ضربه بزرگی به خود و بقیه بزنن!!! 


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

آقای محترم، من شما رو دوست دارم، جرمه؟

خودم اقدام کنم یا منتظر بمونم پسر مورد علاقه م خودش قدمی برداره

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه)