دلم گرفته از جامعه، از گرونی، توی یک آشپزخونه از ساعت ۵ غروب تا ۲ شب کار می کنم و ماهی یک تومن حقوق می گیرم، روزها هم مجبورم تا ظهر بخوابم و تا بعد از ظهر با اینستاگرام کار میکنم و درآمدی از اون دارم.

تنها زندگی می‌کنم و خسته‌ام واقعاً از جامعه، از اینکه وقتی میرم توی خیابون و مغازه‌ها و ... دخترهای بدحجاب زیادی دیده میشن که با دیدن شون ناخودآگاه دلم می لرزه، از اینکه تنهام و توانایی مالی کمی دارم و هیچ دختری حاضر به ازدواج با من نمی شه.

از اینکه خانواده‌ای دارم که هر کی به فکر خودشه و هر چقدر میگم من جوون سالمم بهم کمک کنید هیچ کسی عین خیال شون نیست و کمکم نمی کنن  و میگن به ما هیچ ربطی نداره.

انتظار دارن که کار آنچنانی و درآمد بالاتر داشته باشم که مبادا بخوان سر کیسه رو شل کنن یا یه کم بیشتر کمکم بکنن خودشون، خیلی از کارها مثل بنگاه و دلالی و ... می تونستم پول‌های بالا در بیارم ولی حلال نبود.

توی این کارها هم افرادی بودن که ماشین‌های آنچنانی و تیپ و لباس و پول و احترام و ... تازه بعضی ها می گفتن که چه آدم‌های خوبی هستن ولی آدم های کثیفی بودن اون هایی که من شناختم.

بعضی ها برای نون حلال ارزش قائل نیستند چون من نون حلال در میارم و کسی ارزشی برام قائل نیست و برای سالم بودن و هرزه نبودنم.

دلم می گیره از جامعه‌ای که توش فساد و فحشا و بی‌حجابی و چشم و چرانی و روابط آزاد و پول حرام برای بعضی‌ها جزء اصل و چیزهای عادی و درست و خوب هستش. ولی پول حلال و انسانیت و سلامت و مثبت بودن یک جوان پشیزی ارزش نداره

ارزش‌ها فقط با خروجی کار و نتیجه سنجیده می شه. مهم نیست از کجا اومده باشه و چقدر درست یا نادرست هستش، دلم گرفته، یک همدم می‌خوام و می‌خوام قبل از اینکه وارد دهه چهارم زندگی بشم و قبل از اینکه گناهی بکنم همسری داشته باشم ولی ...

دلم گرفته ...


مرتبط:

ای کاش وقتی ۲۴ ساله بودم ازدواج میکردم

قبول کنیم که اکثر ما پسرها در شرایط فعلی توانایی ازدواج کردن رو دیگه نداریم

در حق من که بچه ی آخرم داره ظلم میشه

30 سالمه، چرا دخترها زنم نمیشن و قبولم نمیکنن؟

مشکلات یک پسر در ایران

به نصیحت های والدین، جامعه و دوستان گوش نکنید، هر چه زودتر ازدواج کنید!

از بی همسری خسته شدم

پدر دختر مورد علاقم اعتقاد داره نمی تونم خرج یه زندگی رو بدم

صفحه گفتگوی پسران درک نشده

خسته شدم، هر جا میرم همه میگن چرا زن نمیگیری ؟

یه پسر 30 ساله چه چیزایی باید داشته باشه برای ازدواج؟

پسرهای 35 به بالا معمولا چه معیارهایی واسه ازدواج دارن؟

چرا خواستگارم تا 35 سالگی زن نگرفته؟

پسر 32 ساله ی صفر کیلومتر بی عرضه است ؟

پسر 31 ساله ای که بهترین گزینه ی ممکن رو برای ازدواج می خواد

دلم گرفته از اینکه هیچ چی نشدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل پسران حدود ۳۰ سال (۴۲ مطلب مشابه)