سلام به همگی 

برای دختری که قصد ازدواج نداره چه پیشنهاداتی دارید؟ من دختری ۲۰ ساله هستم که به دلایلی تمایل به ازدواج ندارم و تجرد رو انتخاب کردم، فقط تنها چیزی که می مونه نیاز جنسی و عاطفی وگرنه برنامه دارم از نظر اقتصادی مستقل بشم و فرد موفقی در جامعه باشم و هیچ نیازی از این نظر به مردها نخواهم داشت، فقط گاهی احساس تنهایی می‌کنم و از آینده و تنهایی ابدی می‌ترسم و برای رفع این مشکل چیزی به ذهنم نمی رسه پیشنهاد شما چیه؟ 

راستی فقط سرپرستی بچه پیشنهاد ندین چون از بچه بدم میاد.


مرتبط با عدم تمایل به ازدواج در دختران:

برای علاقمند شدن به ازدواج چه راهکارهایی دارید؟

به خاطر خیانت هایی که دیده ام از ازدواج متنفرم

روحیاتم با خانم بودن، همسر بودن و کدبانو بودن جور در نمیاد

دخترم، اصلا هیچ میلی به ازدواج ندارم

به دختری علاقه دارم که نمی خواد ازدواج کنه

دخترم، نمی خوام ازدواج کنم ولی با دل والدینم چه کنم ؟

بر خلاف قبل الان دلم نمی خواد شوهر کنم

من از ازدواج می ترسم، چون که اصلا نمی تونم به کسی اعتماد کنم

حس خوبی نسبت به ازدواجم ندارم و مطمئنم که خوشبخت نمی شم

نمی تونم هیچ پسری رو برای ازدواج دوست داشته باشم

چرا از ازدواج کردن بدم میاد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
عدم تمایل به ازدواج در دختران (۸ مطلب مشابه)