با سلام

بنده دختری در رده سنی 20 تا 30 سال هستم. از ازدواج متنفرم به خاطر چیزهایی که در جامعه و اطراف خود از خیانت مردان به زنان دیده ام (البته که خانم ها هم خیانت میکنند و من هم چون دخترم خیانت مردان برایم بولد شده) و کلا به خاطر روحیات مردان که نمیدانم خدادادی است یا در اثر عدم کنترل شهوت است که به یک زن راضی نمیشوند.

مطمئنا ازدواج امر مقدسی است و با این عقیده سر جنگ ندارم ولی روحیات مردان را حتی اگر در سرشت آن ها نهادینه شده باشد را به هیچ وجه نمیتوانم تحمل کنم پس طبق اختیار اصلا دوست ندارم ازدواج کنم. ولی باز هم به خاطر همین جامعه که شخصیت یک خانم را بدون ازدواج هیچ میدانند و هیچ استقلالی بدون ازدواج برایش قائل نیستند مجبورم یک ازدواج داشته باشم ولی تا چند سال بتوانم تحمل کنم و  ... نمیدانم.

من با هم جنس های خود سر جنگ ندارم و به زیباتر بودن خیلی از آنها از خودم اذعان دارم و زیبایی شان را صادقانه تحسین میکنم، ولی احتمالا مردی که در آینده کنار من قرار بگیرد به زیبایی خانم ها دید دیگری دارد که صد البته در زندگی شخصی من اثر میگذارد.

در این موقع یک مرد من را در تقابل با هم جنسانم قرار میدهد و بعد به راحتی عنوان حسود را به من میزند، در صورتی که من الان که مجردم حداقل از این نظر و مقایسه نشدن خیلی آرامش دارم، حاضز نیستم در زندگی مشترک وارد شوم که احتمالا سر تا سر جنگ اعصاب حداقل در این یک مورد برای من فراهم کند، ببخشید که دیدگاهم کلی است و کلمه بعضی به کار نبردم این عقیده من است و اگر غیر این را بیان میکردم صادق نبودم که عدم صداقت خیلی ناپسندتر است.

در این تفکر من مرد با ظاهر مذهبی و سر به زیر هم با مردی که مدل های امروزی را دارد هیچ فرقی نمیکنند، کلا آن ایمانی که مرد را به این وا میدارد که حتی اگر زنش را دوست نداشت اذیتش نکند صادقانه بگویم در کسر خیلی اندکی از جامعه دیده ام، با این اوصاف از شما دوستان میخواهم راهنمایی ام بکنید چه کاری انجام دهم و اینکه اگر طزر تفکرم غلط است مرا از اشتباه در بیاورید.

(عاجزانه تقاضا دارم بحث حجاب و این ها را در پاسخ هایتان پیش نکشید)

با تشکر


مرتبط:

روحیاتم با خانم بودن، همسر بودن و کدبانو بودن جور در نمیاد

دخترم، اصلا هیچ میلی به ازدواج ندارم

به دختری علاقه دارم که نمیخواد ازدواج کنه

دخترم، نمی خوام ازدواج کنم ولی با دل والدینم چه کنم ؟

بر خلاف قبل الان دلم نمیخواد شوهر کنم

من از ازدواج می ترسم، چونکه اصلا نمی تونم به کسی اعتماد کنم

حس خوبی نسبت به ازدواجم ندارم و مطمئنم که خوشیخت نمیشم

نمی تونم هیچ پسری رو برای ازدواج دوست داشته باشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) درد دل های دختران (۱۱۸ مطلب مشابه)