سلام.
دخترم و سنم زیر 25 ساله
من از ازدواج می ترسم. چونکه اصلا نمی تونم به کسی اعتماد کنم. همش فکر می کنم مردا تماماً غیر قابل اعتماد هستن همشون فکرشون پیش چند نفر هست و همشون همیشه به فکر خیانتن. اصلا نمی تونم به مردا اعتماد کنم و همیشه فکر می کنم اگه ازدواج کنم طرفم بعد یه مدت بهم خیانت میکنه یا علاقه شو بهم از دست میده یا زندگی موفقی نخواهم داشت ... در واقع به هیییچ عنوان نمی تونم باور کنم که مردی عاشق بشه!! و یا تا همیشه پای عشقش بمونه ! اصلا عاشق شدن مردا برای من تعریف نشده است !
البته بگم که توی خانواده و فامیل نزدیک مورد خیانت و اینجور چیزا نبوده که من تحت تاثیر اون بخوام قرار بگیرم و این فکرا رو بکنم !

باید عرض کنم که من اصلا اهل فیلم و سریال نیستم . در مورد رمان, من از نوجوانی کتاب می خوندم اما اصلا تا حالا کتاب عشق و عاشقی نخوندم جز یکی دو تا. به نظرم مزخرف میان و به درد نوجوان های سبک سر می خوره. کتاب هایی انتخاب می کردم, می کنم و می خونم که از بین رمان های مشهور ایران و جهان باشن. تو نِت سرچ می کنم ببینم کدوم کتاب ها مطرح هستن در طول زمان و جهان, بعد اگه تونستم می خونمشون البته الان کمتر شده. پس مطمئن باشین اهل خوندن رمان آبکی و عشقولانه نیستم.
در مورد دوستان, نظر اون ها معمولا مخالفه منه و اصلا نمی تونن تفکر و عدم اعتماد من رو درک کنن!
واقعا نمی دونم ریشه اش کجاست؟! واقعا احتیاج دارم که بفهمم چرا به این شکل ,اینقدر بی اعتمادم. در ضمن من اصلا اهل دوستی با جنس مخالف نیستم و همواره سعی می کنم درگیر این جور مسائل و جَوها نشم.
پیشاپیش از پاسخ گویی شما متشکرم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)