سلام

27 سالمه و دخترم. دانشجوی ارشدم و به زودی کار میکنم. سنم به عدد زیاده ولی خودم خیلی حسش نمی کنم و به ظاهرمم نمیاد. تا به حال دوست پسری به معنای رابطه عاطفی داشتن نداشتم.

مشکلم اینه که اصلا هیچ میلی به ازدواج ندارم. حس میکنم اگر راه داشت و مشکل اجتماعی برام پیش نمیومد هرگز ازدواج نمی کردم!  البته این حس یکی دو ساله همرامه ولی برعکس در سنین بین 18 تا 25 عاشق ازدواج بودم.

قبلا زن و شوهر میدیدم دلم قنج میرفت ولی الان با خودم میگم خب که چی!، قبلا میل جنسی داشتم ولی الان اصلا و حتی حس چندش و خجالتم دارم وقتی به این چیزها فکر میکنم. از بس همسرانی دیدم که اولش کلی داغ بودن و الان چقدر نسبت به هم سرد شدن واقعا فکر میکنم عشق دروغه و به نظرم آدم با ازدواج بعد یک مدت میرسه سر پله اولش!  اصلا بچه هم دوست ندارم. 

از طرفی نگرانم ازدواج نکنم و بعد پشیمون بشم، نمیدونم چکار کنم. لطفا کمک و راهنماییم کنین که چرا به این حس دچار شدم و چه جوری خلاص بشم و دوباره انگیزه قبلیم رو بدست بیارم؟


مرتبط:

به دختری علاقه دارم که نمیخواد ازدواج کنه

دخترم، نمی خوام ازدواج کنم ولی با دل والدینم چه کنم ؟

بر خلاف قبل الان دلم نمیخواد شوهر کنم

من از ازدواج می ترسم، چونکه اصلا نمی تونم به کسی اعتماد کنم

حس خوبی نسبت به ازدواجم ندارم و مطمئنم که خوشیخت نمیشم

نمی تونم هیچ پسری رو برای ازدواج دوست داشته باشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)