سلام

وقت‌تون بخیر

دختری ۳۴ ساله هستم. تا به حال اگر پسری حتی یک سال کوچک‌تر به خواستگاری م می اومد، ردش می‌کردم، چون نمی‌تونستم به چشم فردی پخته که بتونم بهش تکیه کنم نگاه کنم. تا اینکه فعالیت‌های اجتماعی‌م زیاد شد و شناخت بیشتری روی آقایون پیدا کردم، و دیدم می تونم به سن پایین‌تر از خودم هم اعتماد و تکیه کنم. هر چند ته ذهنم باز هم سن بزرگ‌تر از خودم یه چیز دیگه‌ست برام.

می خوام از تجربیات دیگران هم استفاده کنم که آیا خواستگار کوچک‌تر از خودم رو راه بدم؟، تا چند سال کوچک‌تر؟، آخه این اواخر خواستگار ۷ سال کوچک‌تر از خودم هم داشتم!، آیا این ‌قدر کوچک‌تر رو بذارم بعد از صحبت و سنجش اون فرد تصمیم بگیرم، یا همون ابتدای خواستگاری بدون شناخت رد کنم؟ 

ممنون از شما

مرتبط با کوچکتر بودن دختر از پسر در ازدواج:

خواستگاری از خانمی که 2 سال ازم بزرگتره

از 21 سالگیم خیلی احساس تنهایی می کنم

بزرگتر بودن زن از مرد مشکلات خاصی بوجود میاره؟

چطور به یه دختر بزرگتر از خودم پیشنهاد ازدواج بدم؟

با وجود نکات مثبت زیاد دختر ،میشه از بزرگتر بودنش چشم پوشی کرد

می خوام به خواستگاری دختری برم که دو سال ازم بزرگتره

اگه اون دختر رو داشته باشم هیچ چیز دیگه ای تو زندگیم نمیخوام

عاشق دختر وبلاگ نویسی شدم که 4 سال ازم بزرگتره

دو سال از دختر مورد علاقم کوچکترم

دید مردم نسبت به ازدواج با دختر بزرگتر و بلند قدتر چیه؟

چطور مادرم رو راضی کنم که با یه دختر بزرگتر از خودم ازدواج کنم؟

منو دختر عموم که ازم بزرگتره نسبت بهم علاقمند شدیم

نظر دخترها در مورد ازدواج با پسری که 6 سال کوچکتره چیه؟

دختری هستم که عاشق همکارم که 7 سال ازم کوچکتره شدم

چطوری به خانواده م بگم عاشق دختر داییم که 6 سال ازم بزرگتره شدم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با پسر کوچکتر از خود (۲۱ مطلب مشابه) مسائل دختران دهه شصتی (۴۸ مطلب مشابه)