سلام دوستان

من یه دختر ۲۳ ساله ام با یکی از دوستانم با هم صمیمی هستیم، ولی اون یک کارهایی می کنه که بعضی موقع‌ها واقعاً اذیت می شم. 

مثلاً اینکه خیلی گیر میده، یه استوری هم نمی تونم بذارم، هی می پرسه این درباره کیه، منظورت کیه، و هی ازم توضیح می خواد. یا بیرون برم با دوستام دعوا و اینا، یا خیلی هم اهل قهر کردنه که همه ش من باید نازش رو بکشم، یه بار قهر کرد دیگه منم خسته شدم محلش ندادم، چند ماه طول کشید قهرمون تا آخر رفتم واسه حرف زدن که خوب شدیم.

ازش پرسیدم چرا این‌طوری کردی گفت من منتظر بودم تو بیای از دلم در بیاری، خب من اوایل قهرمون چند بار این کار رو کردم ولی اصلاً محل نذاشت، واقعاً دیگه خسته شدم، الآن یه مشکل بزرگ‌تر دارم اون هم اینکه دوستم به غیر من با یه نفر دیگه هم صمیمی هست، من مشکلی با این قضیه ندارم چون می دونم حق هر انسانه که دوست داشته باشه، ولی اون این‌جوری نیست هی می خواد از دوستان صمیمی من بدونه هی می پرسه من چندمی ام بین دوستات، خودش هم چند وقت یه بار هی منو با اون دوستش مقایسه می کنه اون هم جلوی من، بعد به من میگه فلانی این طوریه و اون طوریه و ... 

بعد آخرم که من واکنش خیلی خاصی نشون نمی‌دم می پرسه تو ناراحت یا عصبی نمیشی اسمش رو میارم؟ الآن منظورش چیه من باید عصبی می‌شدم؟، خب فوقش یه کم ناراحت بشم ولی حس خاصی ندارم، الآن حساسیت هاش بیشتر شده من یه چیز می‌گیرم برای دوتامون، نمی دونم اون دوستش از کجا فهمید ولی مثلاً اون دوستش هم دیده رفته عین همون خریده، تازه دوستم میاد به منم میگه ست سه تایی شدیم اون هم با خنده، به نظرتون در برخورد با چنین دوستی چطور باید رفتار کرد؟

بعضی موقع واقعاً بهم می ریزم و ناراحت می شم و میگم واقعاً ارزشش رو داره، ولی دلم نمیاد قطع رابطه کنم لطفاً راهنمایی کنید.


مرتبط:

مدیریت روابط با دوستان نامناسب بدون قطع ارتباط

صمیمی نشدن با همکار، کاری خلاف اخلاق محسوب میشه؟

با کسی که در دوستی افراط میکنه چطور بایدبرخورد کرد

صمیمی بودن خواستگارم با دخترهای دیگه اعصابم رو به هم ریخته

مدیرم به شدت داره باهام صمیمی میشه و من میترسم

چرا نمی تونم دوستان صمیمی خودم رو نگه دارم ؟

دیگه نمیخوام دوست صمیمی داشته باشم

داشتن یه دوست واقعی و صمیمی برام شده عقده

22 سالمه ولی نتونستم یه دوست صمیمی برای خودم پیدا کنم

هیچ وقت نفهمیدم که چرا دیگران با من صمیمی نمیشن

کسی که بعد از 5 سال تونستم باهاش صمیمی بشم حالا...

در برخورد های اول با کسی نمیتونم صمیمی بشم

خیلی به ندرت دوست صمیمی پیدا میکنم

چرا هیچ دوستی که وفادار باشه ندارم؟

یه دوست صمیمی داشتیم که اونم تو زرد از آب در اومد

دلم یه دوست میخواد ولی نمیتونم کسی که مورد اعتماد باشه پیدا کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)