سلام

دختری مجردم که بین ۲۵-۲۷ سالمه، از بچه دار شدن میترسم. انگار فوبیای بچه دارم، بهترین خواستگارانم رو به خاطر این مسئله از دست دادم، زندگیم بهم ریخته، کسی نیست کمکم کنه با این قضیه کنار بیام.

هیچ مشاور و روانشناسی منو متقاعد نمیکنه، یا منو متقاعد کنید با این قضیه کنار بیام یا یه سیاستی حرفی یادم بدید اون ها رو متقاعد کنم. خیلی بی حوصله و زود رنجم. اصلا حوصله ی نق نق بچه رو ندارم. مشکل مادر شدن ندارم، خیلی ببخشید از آوردنش میترسم و بزرگ کردنش!

مسئله ی دیگه ای هم هست، بنده به شدت رو ارتباط با نامحرم حساسم، اصلا دوست ندارم همسر آینده م با نامحرم گرم بگیره، چه میدونم دختر خاله و دختر عمو و ... نداریم!، این مسئله واقعا منو نگران کرده تا جایی که مورد تایید ترین فرد رو به خاطر اینکه تو پیجش به دختر عموش کتاب معرفی کرده بود و استیکر خنده داده بود از دست دادم.

الحمدلله صحبت کردن هم بلد نیستم، آخر سر هم معرف بنده خدا رو خودم، پشیمونش کردم از معرفی. چطور با قضیه کنار بیام، ناگفته نماند که خودم هم رو ارتباط با نامحرم تا جایی که بشه رعایت میکنم.


مرتبط با عدم تمایل به بچه دار شدن بعد از ازدواج :

می خوام ازدواج کنم ولی هیچ وقت نمی خوام بچه دار بشم

علاقه ای به برگزاری مراسم عروسی ندارم، بچه هم نمی خوام

می خوام با خانمی ازدواج کنم که بچه نخواد

چرا بعضی از مردان بچه نمی خوان ؟

کجا میتونم شوهری پیدا کنم که هیچ وقت بچه نخواد ؟

چه طور زنم رو قانع کنم از من بچه نخواد

می خوام با خانمی ازدواج کنم که بچه نخواد

دختر مورد علاقه م میگه دوست ندارم بچه دار بشم

ازدواج با پسری که نمی تونه بچه دار بشه

شوهرم راضی نمیشه که بچه دار شیم

دلم می خواد بچه دار شم ولی شوهرم رضایت نمیده

دوست ندارم بچه دار بشم، باید به خواستگارم بگم ؟


ارتباط با نامحرم :

چطور از دست دادن با دختران نامحرم طفره برم؟

نوع رفتار در برابر نامحرمانی که بزرگتر یا کوچکتر از ما هستند

فرهنگ غلط محرم تلقی کردن پسرخاله، شوهر عمه و ...

چطور به نامحرم های فامیل بفهمونم که دوست ندارم دست بدم

نحوه ی برخورد با خانم های محرم که پوشش مناسب ندارند

3 توصیه برای مدیریت روابط با نامحرم

نمیتونم تحمل کنم خانمم با یک مرد نامحرم گرم بگیره

آیا دست دادن دو تا نامحرم گاهی بدون اشکال میشه ؟!

سطح ارتباط با نامحرم در بین مذهبی ها

انتظار خدا از یه دختر مذهبی در برخورد با نامحرم ها چیه ؟

خانمم ازم می خواد که به رابطه ی گرم اون با نامحرم ها عادت کنم

خواستگاری دارم که در خانواده ی اونا محرم و نامحرم معنی نداره

بعضی ها اشتباها دست دادن به نامحرم را نشانه احترام می دانند

جاری من محرم و نامحرم سرش نمیشه

دست دادن دختر به مرد نامحرم

می خوام رفتارم رو با شوهر خواهرم اسلامی تر کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)