سلام
یه سوال از خانما داشتم دوست دارم خودشونو جای من بذارن و نظراتشونو بگن. البته ورود آقایون هم ممنوع نیست.
من یه خواستگار دارم از هر نظر عالی و از نظر اعتقادی هم فکر هستیم یعنی همون کسیه که فکر میکنم برای من ساخته شده مشکلی که وجود داره مربوط به خانوادشونه که بی نهایت خانواده راحتی هستند و روابط محرم و نامحرمی به هیچ عنوان براشون تعریف نشده ( دو سه باری که قبلا باهاشون آمد و رفت داشتیم اینقدر وضعیت پوشش خانوماشون نابهنجار بود که من شرمم میشد نگاه کنم) چون از اقوام دور هستن یه شناخت نسبی ازشون داریم و تو تحقیقاتم همه به این مورد اشاره کردن حالا من گیر کردم بین یه دوراهی از یه طرف نمیتونم از خودشون بگذرم از یه طرفم نمیتونم خانوادشون رو نادیده بگیرم. 

این نکته رو هم بگم که خواستگارم از نظر اعتقادی تو خانوادشون تک افتادن یعنی با خواهر و برادرا و خانواه هاشون از این نظر سنخیتی ندارن و ایشون مصر هستن در ازدواج با من و البته منم بی میل نیستم ولی خیلی میترسم که بعدا نتونم این شرایطو تحمل کنم. ممنون میشم اگه دوستان راهنمایی کنن.

مرتبط :

فرهنگ غلط محرم تلقی کردن پسرخاله، شوهر عمه و ...

چطور به نامحرم های فامیل بفهمونم که دوست ندارم دست بدم

نحوه ی برخورد با خانم های محرم که پوشش مناسب ندارند

3 توصیه برای مدیریت روابط با نامحرم

نمیتونم تحمل کنم خانمم با یک مرد نامحرم گرم بگیره

آیا دست دادن دو تا نامحرم گاهی بدون اشکال میشه ؟!

سطح ارتباط با نامحرم در بین مذهبی ها

انتظار خدا از یه دختر مذهبی در برخورد با نامحرم ها چیه ؟

خانمم ازم می خواد که به رابطه ی گرم اون با نامحرم ها عادت کنم

بعضی ها اشتباها دست دادن به نامحرم را نشانه احترام می دانند

جاری من محرم و نامحرم سرش نمیشه

دست دادن دختر به مرد نامحرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)