سلام من اومدم اینجا از تلخی زندگی شکایت کنم

اومدم بگم چرا خدا برای دختران فکری نکرده، دخترها حساس ترین و لطیف ترین موجودات خداوند، باور کنید خیلی سخته دختر بودن که سنت ببینی همین طور داره میره بالا و توی تنهایی  که داری میسوزی، خواستگارانت میان و میذارن میرن، ازدواج یه آرزو شده، یا باید خیلی خوشگل باشی و اندام خوبی داشته باشی یا خانواده خیلی سرشناس داشته باشی و کسی اصلا به دختران متوسط یا ریز میزه نگاه هم نمیکنه.

خوب حالا دختری که شرایط ازدواج نداره و هرگونه ارتباط با نامحرم گناهه و باعث آبروریزی، دختر هم هیچ کار از دستش نمیاد و فقط باید بسوزه و منتظر مرگش باشه، مخصوصا اگه از خانوادش راضی هم نباشه و برادری بیکار و سن بالا هم داشته باشه که افتضاح ترین شرایطه.

زندگی واقعا تلخه، این عدالت نیست که یکی توی ناز و نعمته یکی در حال سوختن


مرتبط:

خیلی خاستگار دارم اما بی نتیجه می مونه، چرا؟

مشکل کار من کجاست که هیچ کس منو نمی خواد؟

در جلسه اول خواستگاری، به خواستگار دل نبندید

زیاد خواستگار داشتم ولی هیچ کدوم حتی زنگ نزدن جواب بگیرن

خسته شدیم از بس خواستگار اومد و رفت

چه مشکلی دارم که خواستگارهام منصرف میشن

نیامدن و پشیمان شدن خواستگارها

خواستگار دارم اما اصلا به نتیجه نمیرسه

چرا خواستگار میره و پشت سرشم نگاه نمی کنه ؟!

به طرز عجیبی خواستگارهام میرن و بر نمی گردن

بعضی خانواده ها انگار تفریحی میرن خواستگاری !

هیچ کدوم از جلسه های خواستگاریم به جلسه دوم نکشیده

چه مشکلی دارم که خواستگارام میرن و دیگه بر نمیگردند ؟

با اصرار اومدن و مشتاق رفتن و بعد گفتن نمیخوایم، استخاره بد اومده !

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟

هر خواستگاری که میاد قسمت نمیشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه) درد دل های دختران (۱۱۸ مطلب مشابه)