سلام 

میخواستم تجربه دوستان رو در مورد دوره های سنی که پشت سر گذاشتن و سن افرادی که ازشون خواستگاری کردن رو بدونم.

توی خواستگاری ها شاهد هستیم که توی یه سنی خواستگاری میاد که مثلا یه دهه از دختر زیر بیست سال بزرگتره، توی یه سنی خواستگار هم سن و سال میاد، توی یه سنی خواستگار یکی دو سال کوچکتر، توی یه سنی خواستگار مطلقه و زن مرده و ...، توی یه سنی خواستگار پیر میاد، حالا خواستگار هم نمیگیم. 

لطفا خانم ها تجربیات خودشون رو بنویسند و آقایون هم بنویسند که چطوری فکر میکنند که دست به چنین اقداماتی میزنند، لطفا هم بحث رو به حاشیه نبرید که سن ازدواج بالا رفته و یه فامیل داشتیم توی ... سالگی ازدواج کرد و شوهر میخوای چیکار و ...، چون به اینجور بحث ها قبلا پرداخته شده.

ممنون از همه تون

مرتبط:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟

چکار کنم که برادر دوستم بیاد خواستگاریم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) مسائل خواستگاری (برای پسران) (۷۰ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)