سلام

تبریک میگم سال نو رو و آرزوی سلامتی و برکت و شادی میکنم برای همه تون

من یه دختر جوانم و عزیزی رو در زندگیم داشتم، خوبی  ازش زیاد دیدم بخاطر همین همیشه به نیکی ازش یاد میکنم. علاقه زیادی بین ما بود طوری که همه اطرافیان مون میدونستن و این یه حس دو طرفه بود این رو مطمئنم...

اما حدودا سه سال میشه که زندگی جدایی بین مون انداخت... قدیم ها میگفتن از دل برود هر آنکه از دیده برفت ولی واسه من اینطور نبود و فهمیدم حسی که واقعی باشه از بین نمیره و به زمان و مکان وابسته نیست... ارتباط هایی داشتیم ولی نسبت به قبل خیلی کم خیلی در حد تبریکات مرسوم و میدونید این خیلی سخته که از کسی که تا این حد دوست داری فاصله بگیری و دوری رو تحمل کنی به این امید که شاید بازم باهاش باشی، یه کم دلت گرم بشه! 

حس میکنم جدیدا یعنی چند ماهه که دیگه مثل قبل دوستم نداره... در جواب جملات عاشقانه ای که از اعماق وجودم براش مینویسم میگه مرسی عزیزم! خلاصه ش کنم عشق دو طرفه ما حس میکنم یه طرفه شده و این قلبم رو بیشتر از جدایی میشکنه خیلی بیشتر! 

به قول فاضل عاشقم اگر نیستی لطفی بکن نفرت بورز بی تفاوت بودنت هر لحظه آبم میکند‌. شاید با خودتون بگید دوستت نداشته، نه اونم منو خیلی دوست داشت، ازش تا دل تون بخواد خوبی دیدم، معرفت دیدم، صداقت دیدم! جدایی مون بخاطر اشتباهات من بود پس اگه اون داره سرد میشه، اگه جای منو تو قلبش گرفتن بازم نمیتونم گله ای کنم و بازم نمیتونم فراموشش کنم ! اون یه آدم محجوب و آروم و خیلی فروتنه، ویژگی های خوب خیلی داره اما دوستام میگفتن سرده و احساس نداره در حالی که من باور نمیکردم چون محبت و صداقت و دوستت دارم خرجم میکرد هم تو گفتار هم رفتار ولی الان این سردی که منم دارم میبینم ازش هم غیر قابل باور و هم سخت تر از تحمل جدایی برای ی قلب عاشقه! 

نمیدونم درکم میکنید یا نه ولی دیگه اون اندک غرورم رو بذارم کنار و بعد اون همه ابراز محبتی که جدیدا بی جواب میذاره بگم هنوز دوستم داری حس میکنم بی شخصیت و بی ارزش میشم. به نظر شما چطور میتونم با حس اینکه کسی که دوستم داشت دیگه منو نمیخواد کنار بیام؟ 


مرتبط با برگرداندن خواستگار:

به خواستگارم جواب منفی دادم ولی الان پشیمونم

بیشتر از 2 ماهه که از خواستگارم خبری نشده، ممکنه برگرده ؟

پسری که از خودم دورش کردم، حالا مشکلاتش حل شده، میترسم تحویلم نگیره

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

آیا برگردوندن یه خواستگار مناسب درسته ؟

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

خواستگارم در جواب واسطه گفته که دیگه شرایط ازدواج ندارم

دوسش دارم اما امیدی به برگشتش ندارم

همه خواستگارامو دارم رد میکنم امید به بازگشتش دارم

تا حالا شده که خواستگارتون رو دوباره برش گردونید؟

چطوری خواستگاری رو که رد کردم برگردونم ؟

چطور سر راه پسر مورد علاقم که پدرم ردش کرده قرار بگیرم؟

به خواستگاری که رد کردیم چطوری بفهمویم دوباره بیاد؟

چطوری به خواستگارم بفهمونم که من اون رو رد نکردم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
برگرداندن خواستگار (۴۴ مطلب مشابه)