سلام
چند ماه پیش با پسری از طریق واسطه و خواستگاری سنتی آشنا شدم . هر دو از نظر مالی و خانوادگی و آداب و رسوم به هم میخوردیم  .
شناخت خوبی از پسره به دست اورده بودم و پسندیده بودمش اما اخلاق مادرش رو نمیدونستم و طرز برخوردش با عروس چطوره. بنابراین جواب رد دادم .
الان تحقیقاتم تکمیل شده و فهمیدم مادرش زن خوبیه و من هم روحیه سازگاری بالایی دارم . و برخورد بد عروس بزرگشان باعث حساسیت او شده بود .
نتونستم اون آقا رو فراموش کنم .چطوری میتونم دوباره برش گردنم  طوری که عزتم حفظ بشه . لطفا برادرهای بزرگوارم  هم راهنمایی کنن چون خواهرو  برادر ندارم که کمکم کنن

بیشتر بخوانید ... :

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

آیا برگردوندن یه خواستگار مناسب درسته ؟

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

خواستگارم در جواب واسطه گفته که دیگه شرایط ازدواج ندارم

دوسش دارم اما امیدی به برگشتش ندارم

همه خواستگارامو دارم رد میکنم امید به بازگشتش دارم

تا حالا شده که خواستگارتون رو دوباره برش گردونید؟

چطور سر راه پسر مورد علاقم که پدرم ردش کرده قرار بگیرم؟

به خواستگاری که رد کردیم چطوری بفهمویم دوباره بیاد؟

دوست دارم که اون خواستگارم دوباره بیاد

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) برگرداندن خواستگار (۴۴ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)